Gå til innhold

Facebook Gruppe


Dybedal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det nok ikke, tror kanskje ikke det er så mange som vil gå offentlig med det ennå heller (vil jo iallefall bikke de magiske 12 ukene først!)

 

På FB blir det jo ganske synlig for verden :)

 

Men om du oppretter - så kan det hende jeg melder meg inn etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt:)

nei jeg skal nok ikke opprette noen gruppe ennå:)

bare vet att det går ann å opprette hemmelige grupper som er usynlige for andre utenom inviterte:)

 

men da venter jeg i spenning til våre 12 magiske uker har bikket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uansett at det blir en lukket/hemmelig gruppe, siden jeg ikke har så veldig lyst til å miste anonymiteten fullstendig ;)

Greit nok innen for termingruppa, men liker å være anonym på resten av BiM/DiB :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

 

Jeg kan godt lage en gruppe for oss som er hemmeliog og lukket .. det betyr at ingen av deres venner kan se at du er medlem osv så ingen får vite noe :) Men for at det skal gå så må dere legge meg til som venn på fb også legger jeg dere til også sletter jeg dere som venn igjen :) Navnet mitt er Annicken Jorganovic Haug ihvertfall :) Håper dere vill for det er utrolig koselig da jeg er med i en februar gruppe fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen er lagd så da er det bare å legge meg til som venn også inviterer jeg dere inn når dere er klar for det :) Gleder meg til å skravle mer med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ser hun ikke har vært aktiv innpå her siden den dagen hun postet dette innlegget.. Får ikke håpe det har skjedd henne noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun ikke har vært aktiv innpå her siden den dagen hun postet dette innlegget.. Får ikke håpe det har skjedd henne noe!

 

Uff :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en så åpen profil på FB at jeg kan se hun oppdaterte profilbildet sitt på lørdag bl.a. Så alt står nok bra til :)

Men rart at ikke folk får kontakt da...

 

Det greieste hadde vel vært å få navnet på gruppa, og så kan administrator legge oss til etter forespørsel? Så slipper vi å legge til som venn osv. (Ikke at jeg ikke vil være venner med folk her inne altså, men... Haha :D )

Mener det er sånn vi gjorde det med en annen lukket/hemmelig gruppe jeg er med i... Men jeg er ikke sååå dreven på sånne fb-grupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lov å legge dere til i gruppen så vis dere sender meg PM så gir eg dere navne mitt så fikse me det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten hu e like gravid enda så e litt rart at hu ikke har vert her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du vet at alt står bra til, Yasmin :)

Hun har kanskje hatt andre ting å henge fingra i - så jo at hun har to små fra før også, og da flyr jo dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på facebook, så jeg blir ikke med (+at jeg uansett ikke vil miste anonymiteten min her inne).

 

MEN, jeg ville bare si til dere at jeg håper virkelig at dere ikke bare forsvinner inn på facebook-gruppen og ikke deltar her inne lengre :) Håper jeg får anledning til å følge dere gjennom 2. og 3. trimester på BIM! Synes det er så mange koselige damer her nå at det ville være et tap å miste kontakten med dere alle sammen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på facebook, så jeg blir ikke med (+at jeg uansett ikke vil miste anonymiteten min her inne).

 

MEN, jeg ville bare si til dere at jeg håper virkelig at dere ikke bare forsvinner inn på facebook-gruppen og ikke deltar her inne lengre :) Håper jeg får anledning til å følge dere gjennom 2. og 3. trimester på BIM! Synes det er så mange koselige damer her nå at det ville være et tap å miste kontakten med dere alle sammen.

 

:)

 

Facebook blir noe heeelt annet enn dette forumet, å er så utrolig enig med deg: har lyst å følge alle dere fantastiske damer hele veien til målstreken!

 

Så, jeg blir iallefall her så lenge det måtte ta.. Å dersom dette svangerskapet blir likt som forrige, blir jeg her leeeenge :-) (les: 12 dager overtid sist..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...