Squirrel79 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Første venninna fikk vite det samme dag som positiv test, da hun "tok meg på fersken" i butikken når jeg så på graviditetstester (i England - mye billigere der). Fortalte det til et vennepar til rundt 8 uker, og alle andre måtte vente til jeg var 12 uker på vei. Har vært sparsom på facebook denne gangen, men la inn en kommentar samme dag som vi hadde vært på ordinær UL i uke 20.
Cmyk Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Denne gangen er det kun mannen min som vet at jeg er gravid (er 14 uker på vei i morgen). Forrige gangventet vi til jeg var 12 uker på vei, da fortalte vi det til de nærmeste. Fortalte det egentlig aldri på facebook, og tenker ikke å gjøre det denne gangn heller.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 personlig og på facebook? Sa det til mine nærmeste venninner med en gang. Familie like etterpå og resten etter uke 12. På facebook skrev jeg ikke noe om det.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde besøk av 4-5 venninder da jeg tok testen, så når den viste seg å være positiv(Noe jeg virkelig ikke hade trodd) fikk jeg så sjokk at jeg løp hylgrinende ut i stuen. var ikke lett å skjule da hva som var "galt". Jeg bodde sammen med en venninde på det tidspunktet og hun skulle kjøpe med hjem en test til meg. jeg kunne ikke vente md å ta den, så jeg snek meg inn på badet. Jeg tisset på testen, så banket det på døren. En vennind hadde hårfarge i håret å måtte spyle det ut. jeg tok en kjapp titt på testen før jeg åpnet døren å gjemte testen bak ryggen, når hun gikk ut igjen skulle jeg kaste den, men den var blitt positiv når jeg tok den frem igjen:P så sånn fikk ihvertfall mange av mine venninder vite om det:D hehe.. Ellers tror jeg de eneste jeg fortalte det til var mamma og søstren min, resten fikk vite det etterhvert:) Men hadde jeg blitt gravid i dag, tror jeg nok de nærmeste vennindene mine hadde fått vite det før testen var kjøpt!
L-8 Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Hehe, tiden fløy og plutselig var det 25 uker før "alle" fikk vite det. Familie og et par venninner fikk vite mellom uke 13 og uke 20 ;-) På fb ble det igrunn aldri publisert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå