Gå til innhold

Familiefotografering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket en del på nettet på familiefotografering, men synes det er en jungel av alernativer.

Ser mange har bilder på facebook fra Model Day Studio, og de har jevnt over utrolig fine bilder! Men skjønner ikke helt det prisgreiene dems. Det står priser pr person over 18 år. Ikke står det størrelse på bildet eller noe heller. Synes det ser veldig deilig ut å bli sminket og fikset på håret før man tar bildene. Noen her som har prøvd dette med hvilket resultat? (Vi er to voksne og tre barn fra 6 år til 5 mnd)

Noen som vet hva man egentlig får til hvilken pris? Eller har andre studio å anbefale? Helst i Buskerud, men Oslo går også greit:)

ønsker meg at vi også får bildene på CD slik at vi kan bruke dem til å lage egne julekort etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på Model Day Studio var det sånn at jeg betalte (hmmm, husker ikke helt da) men rundt 500 kr for å få et bilde på cd. Så var det vel litt billigere for bilde 2, 3 osv...

Du får kun bildene på cd, men da er de uten Copyright, så du kan gjøre hva du vil med dem, altså bestille forstørrelser, lerret osv hvor du vil.

Syntes på en måte det var greit, men fikk veldig mange fine bilder, så var litt trist å sitte å måtte slette det ene etter det andre, fordi jeg syntes det ble for dyrt å betale flere hundre kroner per bilde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...