Gå til innhold

hvor mange uker igjen og har dere pakket baggen ?


tingeling<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 uker, ikke pakket enda. Men bør kanskje få gjort det snart. Da vi skulle ha nr 2 rasket mannen min med seg noe da riene var i gang, og det var klart at vi måtte på sykehuset ;) Kan være kjekt å ha litt mer oversikt over hva som blir med denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 uker igjen, har så smått begynt å pakke klart klær til storebror og litt til den lille som kommer. Har ikke pakket noe til meg selv enda, men det blir vel gjort snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 uker igjen.. djises.. :-@

 

Bagen er ikke ferdig pakket, men jhar kjøpt inn og gjort klart det som trengs av kremer og toalettsaker. Det tar jo lengst tid.

 

Klærne har jeg ikke bestemt meg om enda.

Har bestilt en hel pysj/kosedress og morgenkåppe, håper det kommer i tide. Klesskift til hjemreise er et mysterium pr i dag.

 

Hentesettet og et ekstra skift til baby er pakket og klart. Satser på å ha klart litt cola, kjeks/flapjacks og noe mer drikke når vi finner ut at tiden er inne for å komme seg til sykehuset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 37 i dag så 3,5 uke :) Bagen er IKKE pakket til tross for at jeg er 2.gangsfødende og vet Så godt at det burde gjøres hehe... Til helga kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3,5 uke igjen og har kun pakket barselsbagen, og ikke fødebagen :) fødebaggen tar vi når riene kommer tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 3,5 uker igjen... og IKKE pakket noen bag nei... Har hatt tanken av og til, men ikke kommet meg så langt enda.. Men er vel på tide etterhvert. ;) Har kikka litt rundt her på nettet over hva som bør i bagen osv. Så må vel ut på "shopping" før jeg kan pakke så mye... Mangler en del enda....

 

Andre som ikke har handlet inn alt som trengs enda eller er det bare meg som er treg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker igjen men nei ikke pakket ned noe enda .. får se an litt snart kansje .. burde snart pakke ned litt kansje 4 gangs så .. men har god tid ... tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E tvillinggravid (venta nr 2 og 3) i uke 33+2 og blir satt i gang om 5 uke om ikkje de har komt innen den tid. Har så smått begynt å tenke på å pakke men e ikkje begynt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjen og har lagt fram noe. Men ikke litt ferdig... hmmm... Tror jeg skal gå å pakke baggen nå jeg... Takk for påminnelsen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker i dag :)

 

Pakka baby sin bagg for 2-3 uker siden..

 

Storesøster sin bagg ble pakket litt i for 2 uker siden å ferdigpakket denne uken.. :)

 

Min bagg ble pakket for ca 2 uker siden m d som kunne legges i, resten har jeg vist sambo hva som skal være med å lagt litt å litt mer i etterhvert som dagene går :)

 

Godt forberet denna gangen siden jeg ikke var forberet sist gang å fikk ikke noe a d jeg trengte til sykehuset.. Fødte 5 uke før så var ikke forberett.. :)

 

Men ikke denne gangen nei :P hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket babybag for ca 4 uker siden, min egen har jeg pakket nå sist uke :) har 1 uke og 6 dager igjen :) aj aj det nærmer seg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babybagen er helt klar, min bag er stort sett klar. (kun noe småplukk mangler.

 

1 uke og 6 dager igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

4+5 uker igjen til termin, og har bare pakket litt kosekluter og klær til baby.

Men til dere som pakker med egne klær til å ha på sykehuset (ti baby) pakker dere også kremer? å hvilke i så fall?

 

Min bagg klarer jeg ikke begynne å pakke. Føler jeg har bruk for ALT også er det ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid, så blir liksom "feil" å pakke til megselv :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...