Gå til innhold

Ja, da hører jeg vel til her:)


Jada-har fire små

Anbefalte innlegg

Første mann i denne klubben ser jeg, får håpe det kommer mange fler her etterhvert:).

 

Jeg har termin 2.juli, hvis alt stemmer og går bra. Har tre nydelige barn fra før, så nå blir vi mange.

 

Gleder meg veldig, så håper lille spire sitter godt fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=jada-masa med 3 små :)' timestamp='1350465778' post='144643756]

Første mann i denne klubben ser jeg, får håpe det kommer mange fler her etterhvert:).

 

Jeg har termin 2.juli, hvis alt stemmer og går bra. Har tre nydelige barn fra før, så nå blir vi mange.

 

Gleder meg veldig, så håper lille spire sitter godt fast.

 

Hei, hører visst til her jeg å=) termin samme dag som deg. Gratulerer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) da kan jeg etter 3pp forsiktig skrive meg inn her :) svak positiv både i dag og i går, så da blir terminen 8.juli...satser på å bli her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da kan jeg også melde meg inn her <3

Etter ca 6 pp, ble det endelig klaff, og terminkalkulatoren sier 2 juli :) Dette blir vår nr 2, og førstefødte er født 12 juli 2011, så det blir ganske nøyaktig 2 år mellom dem. Virker som oktober er en fruktbar mnd for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg forsiktig å melde meg inn her jeg også! Jeg krysser fingrene for at *lille* klamrer seg fast - da blir det isåfall vår 3.! Har mistet to ganger på ett år, senest i august - så nå kan jeg ikke annet enn å håpe at alle gode ting er 3! :) Har fra før en 4åring og en 5åring (13 mnd mellom)! Satser på at jeg får følge, og får følge av, gjengen her helt til termin 7.juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg forsiktig å melde meg inn her jeg også! Jeg krysser fingrene for at *lille* klamrer seg fast - da blir det isåfall vår 3.! Har mistet to ganger på ett år, senest i august - så nå kan jeg ikke annet enn å håpe at alle gode ting er 3! :) Har fra før en 4åring og en 5åring (13 mnd mellom)! Satser på at jeg får følge, og får følge av, gjengen her helt til termin 7.juli!

 

våres første ble også født i juli...så oktober er en fruktbar mnd her også gitt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Da flytter jeg inn her jeg også:) Spiren satt på 3pp, alle gode tin er 3;) Vi har ei datter på 2 fra før,så dette blir nr 2. Termin 8.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...