Gå til innhold

Gutte navn :)


linnsukkerspinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært totalt uenige - frem til nå. Nå har Emil begynt å vokse på min mann og han ville ha det ( jeg har villet dette siden nr 1,men hun var jente og han likte uansett ikke navnet) Men det er ikke helt i boks, så vi får se :) Guttenavn er mega vanskelig... Nr 2 fikk navnet cornelius ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttenavn er kjempe vanskelig !!! Emil er nydelig da :))! Her er vi stort sett å helt uenige ! Jeg vil gjerne ha matheo mens mannen veldi gjerne vil ha veldig vanlige/ gammle navn (albert, finn o.l) men nå har han begynt å like emilian så spørs om det kanskje blir det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi veldig usikre, vi var enige om mathias, men nå føler jeg at navnet ikke er riktig likevel, det er litt for poppis. så vurderer vi dobbeltnavn, da storesøster heter amanda sofie. ole mathias, daniel andre, ole cato, emil er jo fint, men om personligheten minner om søsteren, så blir han da veldig en "emil" om dere skjønner. vi vil ikke ha navn som william, lucas, matheo osv fordi de er så mye brukt her. veldig fine navn da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mellom

 

Mine favoritter :

Trym Jonathan

Emil Johannes

Mathias Alexander

 

Samboerens favoritter :

Daniel Andreas

Emil Mathias

Mathias Andrè

 

Så nå må vi bare vite hva vi får :) Får det den 26 Oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mannen vil ha Emil, men jeg føler "alle" heter der om dagen. Selv vil jeg ha Victor... Begge navnene kommer fra eldre slektninger... vi blir nok ikke enige før gutten er født... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...