Gå til innhold

Tips til farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det farsdag (søndag 11.november) og jeg har lyst til å overraske mannen min. Det er første farsdagen hans... Trenger ikke være noe dyrt eller flott, men tenkte lage eller kjøpe noe som skal være fra datteren vår. Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse de kan gjøre sammen? Tur til dyregård eller noe sånt kanskje?

Skrevet

Det finnes flotte bøker til pappaer. Husker dessverre ikke navn på bøkene.

Skrevet

Her er det blomster og sjokolade / kake som gjelder. Det trenger vel ikke altid være gaver...

Skrevet

Her får vi se om han kanskje får seg en sønn til, termin på farsdagen ;) Ellers så får han nok et koselig kort og ei kake :)

Skrevet

Vi startet en tradisjon med å lage handavtrykk som pappaen finner ved frokosttallerkenen. Etterpå settes det inn i mappe. Sist år var det gult avtrykk på vanlig ark. Nå blir det farsdag nummer to her, og avtrykk på rødt hjerteklippet ark med blått handavtrykk og pålagte stjerner havner i mappa. Kjempes når gutten selv får velge farger og delta så mye han klarer med klistring av stjerner. Neste år trenger han sikkert ikke hjelp til annet enn klippingen. :)

Skrevet

Her i hus skal far få det jeg har fått alle disse år=IKKE en dritt!=( Jeg er heldig hvis han husker bursdagen min:)

Tips: Frokost på seng. kake. liten gave fra barnet=)

Skrevet

Her er Pondus fast farsdagsgave, her er eldstemann 11 år da så det begynner bli noen Pondusbøker ;)

I år har ungene også kjøpt en pappa-kopp, til å drikke kaffe og kakao i. Så den tilfeldigvis da vi gikk forbi Black Design og måtte kjøpe den.

Skrevet

jeg tenker at et hyggelig kort/brev som man gjør litt personlig, og kanskje en liten oppmersomhet som rosr/blomster, kake eller noe annet hyggelig som passer seg.

Eventuelt gå ut sammen som familie å spise middag/se musikal eller noe annet som man føler er rett.

Jeg syns imidlertid det er viktig at man husker på å glede hverandre i hverdagen også. Det behøver ikke å koste noenting i kroner å øre, men bety mye for et forhold. Foreksempel koke kakao og kose seg ute med varm kakao og grille pølser, ta en tur ut for middag, osv. Man må ikke sette pris på hverandre BARE på merkedager.

Skrevet

Jeg tenkte å gi pappa-boka til Alex, og god mørk sjokolade (som han elsker)..

Skrevet

Ungene har laget en kjempe fin ramme hver, i åpen barnehage. Så jeg skal lime inn bilde av pappa`n og det barnet som har laget rammen, inn i hver av rammene :)

Og så blir det vel et middagsønske fra mannen + ei kake :)

Skrevet

Oj, så mange gode tips. Takk! Skal nok klare å finne på noe nå. Likte spesielt godt tipset om håndavtrykk.

HI

Skrevet

Ungene her pleier tegne til pappaen. Blir det ekstra fint rammer vi inn:-)

Kake og god middag hører med denne dagen, pluss mange klemmer og komplimenter!

• 2 uker senere...
Skrevet

Den første farsdagsgaven til mannen min var en ensfarget grønn t-skjorte der jeg lagde flere håndavtrykk fra datterens hånd langs diagonalen på brystet med hvit stoffmaling (skal tørke og strykes fast etterpå). Det ble enten søtt eller ringenes-herre-sarumans-hvite-hånd-skremmende, uansett: t-skjorta falt i smak!

Skrevet

Jeg lagde en enkel fotobok. Fant frem bilder med bare dem to på fra fødsel og fremover (1. året). Han ble veldig glad :) Lagde en kake også da men den var like mye til meg ;)

Usikker på hva vi skal finne på i år -kanskje fortsette tradisjonen og lage en bok til?

Skrevet

Her blir det pappabestemt middag (biff) og kake (kaffeiskake) + besøk av farfar og morfar (+ farmor og mormor da...)

Skrevet

Her blir det kaffebrenneriets spesialespresso og tegninger fra eldste. Må se om jeg kan få smelt sammen en kakelignende greie også:)

• 4 år senere...
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Drar opp en tråd fra i fjor for å reklamere.... 

Anonymkode: b8027...5f2

Tråden er faktisk fra 2012, det er en annen som har lagt inn reklame i fjor. Har rapportert begge. 

Skrevet

Reklame er fjernet fra tråden.

Kira, moderator 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...