Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Snart er det farsdag (søndag 11.november) og jeg har lyst til å overraske mannen min. Det er første farsdagen hans... Trenger ikke være noe dyrt eller flott, men tenkte lage eller kjøpe noe som skal være fra datteren vår. Har dere noen tips?
Squirrel79 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 En opplevelse de kan gjøre sammen? Tur til dyregård eller noe sånt kanskje?
Mamma4livet Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Det finnes flotte bøker til pappaer. Husker dessverre ikke navn på bøkene.
Lady lovely locks Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Her er det blomster og sjokolade / kake som gjelder. Det trenger vel ikke altid være gaver...
Pesta Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Her får vi se om han kanskje får seg en sønn til, termin på farsdagen Ellers så får han nok et koselig kort og ei kake
Musemorbr / Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Vi startet en tradisjon med å lage handavtrykk som pappaen finner ved frokosttallerkenen. Etterpå settes det inn i mappe. Sist år var det gult avtrykk på vanlig ark. Nå blir det farsdag nummer to her, og avtrykk på rødt hjerteklippet ark med blått handavtrykk og pålagte stjerner havner i mappa. Kjempes når gutten selv får velge farger og delta så mye han klarer med klistring av stjerner. Neste år trenger han sikkert ikke hjelp til annet enn klippingen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Her i hus skal far få det jeg har fått alle disse år=IKKE en dritt!=( Jeg er heldig hvis han husker bursdagen min:) Tips: Frokost på seng. kake. liten gave fra barnet=)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Her er Pondus fast farsdagsgave, her er eldstemann 11 år da så det begynner bli noen Pondusbøker I år har ungene også kjøpt en pappa-kopp, til å drikke kaffe og kakao i. Så den tilfeldigvis da vi gikk forbi Black Design og måtte kjøpe den.
Happy-Mama:) Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Her blir det denne boken; http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=alex%20rosen&p=1&r=1&cid=238738
jeem Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 jeg tenker at et hyggelig kort/brev som man gjør litt personlig, og kanskje en liten oppmersomhet som rosr/blomster, kake eller noe annet hyggelig som passer seg. Eventuelt gå ut sammen som familie å spise middag/se musikal eller noe annet som man føler er rett. Jeg syns imidlertid det er viktig at man husker på å glede hverandre i hverdagen også. Det behøver ikke å koste noenting i kroner å øre, men bety mye for et forhold. Foreksempel koke kakao og kose seg ute med varm kakao og grille pølser, ta en tur ut for middag, osv. Man må ikke sette pris på hverandre BARE på merkedager.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg tenkte å gi pappa-boka til Alex, og god mørk sjokolade (som han elsker)..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Ungene har laget en kjempe fin ramme hver, i åpen barnehage. Så jeg skal lime inn bilde av pappa`n og det barnet som har laget rammen, inn i hver av rammene Og så blir det vel et middagsønske fra mannen + ei kake
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Oj, så mange gode tips. Takk! Skal nok klare å finne på noe nå. Likte spesielt godt tipset om håndavtrykk. HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Ungene her pleier tegne til pappaen. Blir det ekstra fint rammer vi inn:-) Kake og god middag hører med denne dagen, pluss mange klemmer og komplimenter!
Illevølin Skrevet 31. oktober 2012 #15 Skrevet 31. oktober 2012 Den første farsdagsgaven til mannen min var en ensfarget grønn t-skjorte der jeg lagde flere håndavtrykk fra datterens hånd langs diagonalen på brystet med hvit stoffmaling (skal tørke og strykes fast etterpå). Det ble enten søtt eller ringenes-herre-sarumans-hvite-hånd-skremmende, uansett: t-skjorta falt i smak!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg lagde en enkel fotobok. Fant frem bilder med bare dem to på fra fødsel og fremover (1. året). Han ble veldig glad Lagde en kake også da men den var like mye til meg Usikker på hva vi skal finne på i år -kanskje fortsette tradisjonen og lage en bok til?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Her blir det pappabestemt middag (biff) og kake (kaffeiskake) + besøk av farfar og morfar (+ farmor og mormor da...)
what a drittkjerring Skrevet 31. oktober 2012 #18 Skrevet 31. oktober 2012 Her blir det kaffebrenneriets spesialespresso og tegninger fra eldste. Må se om jeg kan få smelt sammen en kakelignende greie også
bIomstre Skrevet 31. oktober 2012 #19 Skrevet 31. oktober 2012 Tenker han skal få noe sånt som dette fra jentene sine: http://theprincessandthetot.blogspot.ca/2011/05/365-things-we-love-about-you.html Han har vært en ekstraordinær superpappa det siste året!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Her får mannen et krus med logoen til PlayStation på av vår datter. http://m.emp-shop.no/art_356736/?wt_mc=mp.google.Fanmerchandise.Playstation.Kopp.Kopp.356736&gclid=EAIaIQobChMIzMaTlPGN1gIVRdwZCh3xpA-EEAQYASABEgI8H_D_BwE Han er PlayStation nerd, så denne blir perfekt som farsdagagave. Anonymkode: 72706...b97
Fandens Oldemor Skrevet 5. september 2017 #21 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Drar opp en tråd fra i fjor for å reklamere.... Anonymkode: b8027...5f2 Tråden er faktisk fra 2012, det er en annen som har lagt inn reklame i fjor. Har rapportert begge.
Kira Skrevet 5. september 2017 #22 Skrevet 5. september 2017 Reklame er fjernet fra tråden. Kira, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå