Gå til innhold

Uff :( Seksuelt utsagn fra en 8-åring...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skolen ringte meg. Gutten min hadde sagt igår at en mann hadde sagt han skulle slikke på tissen hans... Kvalm og gråter her. Skulle ønske skoledagen var over så jeg kan snakke med han. Mareritt...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Reagerer på at skolen ikke hadde informert deg i går. I tilfelle dette skulle være et menneske som faktisk kunne komme til å foregripe seg på gutten, vil det jo være viktig å finne ut av på dagen. Dersom det for eksempel er en nabo, og du lot gutten være alene en halvtime etter skolen i går,kunne jo det vært nok.... Dette burde skolen ha fortalt deg pm i det de selv fikk informasjonen. Ta det opp med gutten uten å gråte eller virke liv redd.Du kan risikere at han avfeier det hele som tull bare for å beskytte deg. Lykke til med hele situasjonen. Man blir sannelig sårbar når det kommer til ens barns sikkerhet.

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Oi, merkelig at skolen ikke ringte deg i går? Hadde nok ikke orket å vente en hel dag jeg. Hadde reist å hentet gutten, eller snakket med han med engang.

Skrevet

Å herregud. Dette er min verste frykt!

Jeg tror jeg hadde blitt hysterisk. Ihvertfall hadde jeg ikke klart å lattdet være hele dagen. Men hva gjør man?

Og helt hårreisende at de forteller deg det først nå!

Huff, så ekkelt! Håper han "kun" har opplevd at en mann har spurt om det og ikke noe mer. Og hvem kan det være?!

Jeg hadde blitt veldig paranoid og mistenksom, tror jeg.

Skrevet

Uff, håper at dette viser seg å være noe som ikke er dramatisk i det hele tatt. Prat og fjas som unger kan finne på.

Det er sikkert ikke lett å skulle finne ut av dette selv, hvertfall ikke uten å skremme eller påvirke barnet ditt. Jeg ville kanskje ringt helsesøster på skolen om dere har det, og spurt henne om råd. Kanskje dere kan prate med ham sammen? Eller kanskej hun har noen gode innspill til deg.

Skrevet

Du drar jo selvfølgelig å henter han asap så du får snakket med han om dette. Ingen vits i å vente vel?

Skrevet

Jeg ville vente, med mindre jeg hadde mistanke om at denne mannen er en lærer. Det er viktig å ikke skremme barnet. Gjør som vanlig, og ta det opp på rolig vis når dere har kommet hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...