Gå til innhold

Disse øyenbrynene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt umulig å nappe de fine og like. Det ene øyebrynet er veldig lettstelt og jeg er veldig fornøyd med den naturlige fasongen, så bare napper villveksten rundt og tynner det ut litt.

Men det andre er jo rene villbusken. Det starter rett og slett litt høyere opp på pannen enn det gode øyebrynet, og har en annen og merkelig fasong, så jeg får det ikke fint. Ujevn farge og ujevn hårvekst er det også. Tar jo eeevigheter før hårene kommer tilbake så jeg ser teit ut siden det er så stor forskjell på de to. Det frister å bare barbere de av å få de tatovert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg bestilt time hos en øyebrynstylist.

Skrevet

Får sjekke ut muligheter for det i nærmeste by da. Hva er det de gjør da?

For siden det ene øyenbrynet faktisk sitter lengre oppe er det vel fint lite de klarer å rette opp i?

HI

Skrevet

Akkurat som med brystene, må man lære å leve med at de er søstre og ikke tvillinger. Andre leger neppe så mye merke til forskjellen som du gjør. Marilyn Monroe hadde samme problemet. Hvor mange bryr seg om det når de ser bilder av henne? De fleste har aldri lagt merke til det. :)

Skrevet

Uff, nå må du passe deg sånn at ikke moral-anonym ser tråden din. Bekymring av øyenbrynene dine må jo være verre enn å bekymre seg over en kjedelig tv-kveld.... ;)

Skrevet

Jeg steller øyebrynene mine selv, det har jeg gjort siden jeg var 12 år og bestemte meg for å komme monobrynet til livs. Så de er nappet pent i fasong og jeg farger dem selv. I dag, i en alder av 29 år, så synes jeg øyebrynene mine er veldig fine, men fra naturens side har jeg øyebryn som Rybak :P

Men dette tok mye tid, prøving og feiling. Om jeg hadde vært deg, så ville jeg fått det gjort hos noen. Frisører og hudpleiesalonger steller også øyebryn, hva med å bestille en time der? De kan sikkert også tipse deg til hvordan du skal ordne brynene selv etter de har fått brynene i form.

Lykke til i jakten på de perfekte øyebrynene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...