Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Noen her som ser på kjendisbarnevakten? Det er et koselig program men jeg reagerer veldig på måten barna blir fraktet rundt på. De sitter på sofaliknende seter uten sikring når de kjører rundt. Datteren min på 8 får se på programmet og hun har også spurt hvorfor ikke barna bruker belte. Noen andre som har reagert på dette?
~*MulattMamma*~ Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 I virkeligheten ble de ikke fraktet rundt i denne bilen, bare klippet sånn, men ser jo sånn ut for seerne...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Reagerte litt på det jeg også når jeg så programmet forrige uke. Er litt rart med tanke på å være forbilde for barn som evt. ser på.
~*MulattMamma*~ Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Men man ser vel ikke om de bruker belte eller ikke. Aldri opptak innenifra av at de kjører rundt i den bussen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå