LuksusLiv Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Nei, det er koselig. Gammel bestemor koselig.
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Harry? Alt ein skal lure på.. Er det mange som evt skal sjå deg i nattkjolen?
Tigerpote Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 NEI! Jeg har skikkelig bestemornattkjole som jeg skal ta på snart!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Å herreguud... Harry og bruke nattkjole?? Skal man liksom undre seg over hva som er harry- og sove i???
Lilja77 Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Nei, det er digg med nattkjole :) Tynnest mulig foreløpig, men må ha på hele året, siden jeg har en liten gutt som dukker opp på natta, og skal sove ved siden av. Før man ble mamma, hadde man kun på nattkjole ev. pysj når man frøs;);)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 For jeg skrev i et annet innlegg om at jeg brukte nattkjole Dem svarte akuratt som at det ikke er mulig å bruke nattkjole . så ble litt i tvil hi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Vil si det er mer ubehagelig enn harry Jeg sover i bare trusa,da...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 siden jeg har en liten gutt som dukker opp på natta, og skal sove ved siden av. Før man ble mamma, hadde man kun på nattkjole ev. pysj når man frøs;) Hvorfor må man ha nattkjole hvis barnet ditt vil sove ved siden av? Har en gutt på snart 5 som ofte legger seg inntil meg på morgenkvisten, og jeg sover som regel splitter naken. Helt naturlig når ungene er så små. Skjønner godt at en 13-åring helst vil dø hvis han ser mammaen sin naken altså, men ikke når de er småbarn?
Vårbarnet med to små Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg hater å sove naken, og misliker også å sove i bare trusa. Jeg er avhengig av nattkjoler eller pysj :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bruker sånn svart tynn gjennomsiktig nattkjole innimellom. Den er ganske harry egentlig, men den er ikke bestemoraktig. Vanlig nattkjole som er i bomull eller flanell og som er til søvn og ikke sex er ikke harry det er bare stygt og koslig =)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bruker nattkjole. Lang med lange armer. Er noe gammeldags over det som jeg liker. Hehe.
PintSizedDictator Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 Foretrekker pysj. Nattkjole har en tendens til å krype opp etter ryggen min eller vri seg ubehagelig :S Men harry syns jeg ikke det er.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. oktober 2012 #15 Skrevet 17. oktober 2012 Sånn heldekkende flanellsak er kanskje ikke det som får deg til å føle deg sexy eller ungdommelig, men funker sikkert godt om man fryser Så ikke harry, men kanskje ikke det plagget du liker at andre ser deg i? Finnes jo søte små babydoll nattkjoler også da, så hver sin smak
Nikamo Skrevet 17. oktober 2012 #16 Skrevet 17. oktober 2012 Ikke harry, men fryktelig ubehagelig; våkner jo med hele nattkjolen "skrudd" rundt kroppen om morgenen! Nei, foretrekker pysj gitt
Gjest Miryks Skrevet 17. oktober 2012 #17 Skrevet 17. oktober 2012 Harry og Harry. Ekstremt ubehagelig. Vrenger av meg alt av tøy på kroppen før jeg hopper til sengs. Eneste som skal holde meg varm da er dyna Evt gubben, og jeg er veldig kald på føttene.
Lilja77 Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 siden jeg har en liten gutt som dukker opp på natta, og skal sove ved siden av. Før man ble mamma, hadde man kun på nattkjole ev. pysj når man frøs;) Hvorfor må man ha nattkjole hvis barnet ditt vil sove ved siden av? Har en gutt på snart 5 som ofte legger seg inntil meg på morgenkvisten, og jeg sover som regel splitter naken. Helt naturlig når ungene er så små. Skjønner godt at en 13-åring helst vil dø hvis han ser mammaen sin naken altså, men ikke når de er småbarn? Skjønner veldig godt hva du mener, og det er viktig å være naturlig og ikke ha et anstrengt forholdt til nakenhet og små barn. Føler at jeg balanserer greit på den biten, men er nok LITT mer obs på det området, enn andre. Jeg er oppvokst i et flott og ryddlig hjem, først og fremst. Likevel, husker jeg litt for godt, fra jeg var omkring 4 år og oppover, nakne foreldre og ikke minst min mammas kjærester rundt 5 årsalderen. Foreldrene mine skilte lag da jeg var 5, og min mamma (fri og på hippie-vis) var ganske så naturlig og avslappet ift. nakenhet. Du skriver med samme person, som i tillegg syntes Trond-Viggo med "Kroppen vår", var ekkel på tv Som voksen, ser jeg selvfølgelig at han bare var heeeelt naturlig Slapper som sagt av med det i dag, men er nok mer nyansert enn mine foreldre var. Klem fra "70-tallsbarn" ;)
HeltAnonym Skrevet 17. oktober 2012 #19 Skrevet 17. oktober 2012 Syns ikke det er harry, men jeg syns det er ekkelt å bruke, av den enkle grunn at den sklir i alle mulige retninger så jeg våkner for å vri den tilbake og ned igjen. Jeg er mer pysj-person, men for all del, det er ikke harry med nattkjole
Mrs. Kaizer Skrevet 17. oktober 2012 #20 Skrevet 17. oktober 2012 Hallemann, du ligger antakelig under ei tjukk dyne så det er da ingen som ser deg?? Hvorfor bry seg?
mrsrogaland. Skrevet 17. oktober 2012 #21 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg ønsker meg en sexy og søt nattkjole i silke som jeg kan føle meg fin og lett i, samtidig som den er god å sove i. Harry? Nei. Kommer ann på hvordan den ser ut det. Men det spiller vel ingen rolle når man skal bruke den under dyna?
mamma07&09 Skrevet 17. oktober 2012 #22 Skrevet 17. oktober 2012 Ikke Harry, men kjerring. Ja, hvis det ikke er en sexy liten babydoll da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå