Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Det kom så mange fine barnesanger jeg helt hadde glemt! Moro! Begynte å tenke på sanger fra barndommen. Husker dere noen tullesanger?? Jeg husker ikke så mange, og vil gjerne ha fler! Dette er di jeg husker: "Husker du den gang da de hodeløse sang...." "Deilig er guds himmel blå, Knoll og Tott skal ut å gå. Tre små nisser står å tisser, på vår gamle statsmnister. Gro Harlem Bruntland heter hun, Og hun er en stor kalkun!"
Lille- MO Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Sankta Lucia dreit oppi lia når hu var ferdig lukta det herlig så kom tre vise menn sleika det opp igjen Sankta lucia, sankta lucia.. helt utrolig at den satt ennå.. har sikkert ikke hørt den på drøye 15 år..
Himmel og hav Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Glade jul Hellige jul Engler sykler på gummihjul over en bekk og under ei bru der sitter Jesus og melker ei ku Kua feis så det dundra Jesus han blei så forundra Du skal få min gamle sykkel når jeg dør (men ikke før) Du skal få min gamle sykkel når jeg dør? For de siste hundre meter kan jeg haike med St.Peter Du skal få min gamle sykkel når jeg dør. (Den der har vel hundre vers eller deromkring )
Miamimom Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 En båt er en bil uten hjul og hjul det har også en sykkel Jeg gleder meg veldig til jul for da får jeg så mye rart Nå tror du at visa er slutt og det er den jo egentlig også men jeg kan ikke holde kjeft så jeg tar meg et vers til..osv,osv Fiskebolla lengter hjem til havet for havet det er fiskebollas hjem dette var det første verset nå er det bare 99 igjen bom,bom,bom..osv Jeg kommer på mange flere og, men det er bare stygge sanger gitt, og ikke tullebarnesanger..
Nirgal Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Det kom så mange fine barnesanger jeg helt hadde glemt! Moro! Begynte å tenke på sanger fra barndommen. Husker dere noen tullesanger?? Jeg husker ikke så mange, og vil gjerne ha fler! Dette er di jeg husker: "Husker du den gang da de hodeløse sang...." "Deilig er guds himmel blå, Knoll og Tott skal ut å gå. Tre små nisser står å tisser, på vår gamle statsmnister. Gro Harlem Bruntland heter hun, Og hun er en stor kalkun!" Mannen hadde en anna versjon av denna: "Deilig er guds himmel blå, Knoll og Tott skal ut å gå. Tre små nisser står å tisser, på vår gamle statsmnister Kåre Willoch heter han, Kåre er en gammel mann.. Snømannen kalle, men hatt og pikk og balle.. åsså husker ejg ikke mer av den.. Nøtteliten satt i toppen av ett tre, han var så full at han ikke kom seg ned, og hopp og sprett og sjo og hei, og fire pils han heller i seg osv.. husker ikke resten.. haha Er så mange år siden jeg har syngi dissa så de sitter ikke like godt..
marsgutt 2013 Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 den med nøtte liten er det vell enda en versjon av. husker noen men ikke hele sangene. husker postmann pat, postmann pat, drita full i skyggen satt, (husker ikke siste ) nå har vi vaska gølve å vi har børri ved, å vi har hengt`n jesus i toppen av et tre, no heng han der å dingle å kjæm sæ ikke ne, (huske ikke siste linja:P) bussan lull sjenka shit ungan full. det kommer 3 fulle menn på vegen. bæ bæ lillelam dro på resturang, ville ikke spise bare sitte å fise, bæ bæ lillelam dro på resturang. her kommer ole brum, med dynamit i lomma, tralalala boom der flyger olebrum.
BabyGant Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Postmann slikk, Postmann slikk Med sin røde og ømme pikk Alltid tidlig ute på sin knullerute For han har kondomer med seg I sin bil Alle mennesker kjenner pikken hans Små og store smiler når han puler med dem Noen lyder kjenner vi godt Sånn som stønn stønn Han har pult med meg Postmann Pat....osv.
BabyGant Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Når skipperen skal ha litt mat Så slår han sin kone flat Så går han til nissen Og klør han på tissen Så får han en boks spinat Det bor en baker i østre Aker Han baker kringler så tissen dingler Han har en sønn med tissen grønn Han har en datter med hengepatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå