Gå til innhold

hvor ofte bytter dere pysj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bruke samme nattkjole i opptil 2 uker.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang eg dusjet, tar eg rein Singlet Gjør det alltid på kvelden så da er det på med rent undertøy og singlet...

Skrevet

Hver gang eg dusjet, tar eg rein Singlet Gjør det alltid på kvelden så da er det på med rent undertøy og singlet...

Nattkjole???

Skrevet

Jeg kan bruke samme nattkjole i opptil 2 uker.

Hva med dere?

Nattkjole? Ha ha.....

Skrevet

Har ikke hatt nattkjole på 10-15 år eller hva det er...

Men sover som regel i en tynn t-skjorte siden jeg ofte må opp om natta. Bytter den hver 3-4 dag, sånn omtrent. Noen ganger oftere, kommer helt an på om jeg finner den igjen... ikke alltid jeg husker om jeg har kledd av meg på soverommet, badet eller andre steder.

Skrevet

Hva er galt med nattkjole om jeg tør spørre?

hi

Skrevet

Nattkjole???

nei ikkje nattkjole, har ikkje brukt det siden eg var lita.. Men eg sover i singlet
Skrevet

Nattkjole har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen, jeg sover i trusa og den skifter jeg hver dag...

Er ikke to uker ganske lenge, trodde man svettet mer om natta enn om dagen jeg?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Bruker pysjbukse og t-kjorte når samboeren er borte, det brukes da i 4 dager pr uke, og sendes til vask hver torsdag.

Skrevet

Ligger bare i truse evt en singlet/t-shirt. Bytter hver gang jeg dusjer, som regel hver kveld.

Skrevet

haha.. jeg sover i nattkjole som deg HI! Har aldri tenkt at det var noe uvanlig!

Men nå er det ikke mine nattkjoler sånne som går ned til gulvet da, de er som regel til midt på låret. Det er sikkert bare en vanesak, men jeg går jo rundt i leiligheten om morgenen før jeg kler på meg, og uten nattkjole føler jeg meg litt vel "naken" ;P Det føles også helt rart å sove i noe annet ;)

Skifter etter behov, men det er vel rundt en 3-4 dager mellom hver gang.

Skrevet

Jeg sover naken eller i truse så kan ikke svare deg på det.

Men altså jeg kunne godt sovet i nattkjole. Ser ikke hva som er galt i det jeg heller. Jeg ønsker meg faktisk en sexy nattkjole i silke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...