lykkeliten1 Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg skal pynte opp barnerommet. Jeg er på jakt etter slike store bokstaver som finnes i blått og/eller rosa, som man f eks kan skrive navnet med. Se er såpass store at de kan stå i bokhylla liksom. Har sett slike for noen år siden, men nå når jeg skal ha de finner jeg de ikke. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike bokstaver, enten i butikk eller nettbutikk? Noen som vet?
snipp&snapp Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 på panduro får du kjøpt i trehvit, så kan du male i den fargen du vil
lykkeliten1 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2012 Å ja så Kremmerhuset har ja? Da skal jeg se der. Panduro er også bra, men har ikke tid til å være så kreativ om dagen.
cindy85 Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Www.myfirstroom.se der bestilte jeg i fra.de hadde flere forskjellige typer. kjempe fornøyd..
lykkeliten1 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2012 Ok,så fint! Akkurat sånne jeg mente. Blir det noe stress om man bestiller fra"utlandet" over nett? (Ja ja, Sverige da) noe ekstra å betale eller noe? Noen som vet noe om det?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Ok,så fint! Akkurat sånne jeg mente. Blir det noe stress om man bestiller fra"utlandet" over nett? (Ja ja, Sverige da) noe ekstra å betale eller noe? Noen som vet noe om det? Prøv importkalkulatoren til Tollvesenet. Bare google tollvesen og importkalkulator.. Da ser du hva det ev. blir ekstra for å ta det inn til Norge.
cindy85 Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Ok,så fint! Akkurat sånne jeg mente. Blir det noe stress om man bestiller fra"utlandet" over nett? (Ja ja, Sverige da) noe ekstra å betale eller noe? Noen som vet noe om det? jeg bestilte for over 200 kr som er grensen for avgift, men betalte ingenting ekstra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå