Gjest Heartbroken Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 I uminnelige tider har tirsdag vært mammas tv-kveld her i huset. Da har jeg hatt førsterett på tv uansett. Det har gått i Frustrerte Fruer, Savannah, Brothers and Sisters, Greys og sikkert mange andre såpeserier som er borte og glemt. Kl 21.40 har jeg satt meg ned uansett hvordan huset ser ut og hva ungene trenger (hehe) og sett på skikkelig hjernedødt tv. Men nå har TV2 ødelagt denne flotte tradisjonen ved å sende hjernedødt tenåringsreality og SOLSIDAN!!! Svenskene er greie og flinke til å lage tv, men tirsdagskveldene mine kan de holde seg unna! Drittkanal!!!
Luciba Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Ble en trist tirsdag her også tirsdaget har allid vært hellig tv kveld!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig.
LuksusLiv Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Buhu......jeg er helt enig! Tirsdag er min TV-dag, den eneste dagen hvor jeg forlanger å ha styringa på fjernkontrollen. Fader også!! (
Februargullet2013 Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Solsidan suger ja. Savner fruene,synd det var siste sesong
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 HELT enig. Ble så skuffet idag når jeg så at det ikke begynte en ny spennende serie:( Tirsdagskveldene har vært Tv2 sine sålenge jeg kan huske. Med Friends i mange år etter f.eks Ally og Amy..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig. Ja, for all del. En kan aldri ha en mening fordi en er heldig sidestilt med andre i verden!
Musemorbr / Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Dumme tv2. Enig i at vi fortjener et bedre alternativ til Greys. De har liksom ikke prøvd engang.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Helt enig!!! Tirsdagskvelden er jo amerikansk tvserie dag! Vil ikke se reality da.. Kjedelig. Haha, tenk at andre husker savannah. Kunne jo sendt den om igjen.
Gjest Heartbroken Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig. å gid, ja, tenk at jeg våger meg å klage på noe så trivielt som dårlig tv når jeg tross alt har tak over hodet og klær på kroppen!! Og ikke tenkte jeg på barna i Afrika akkurat nå heller *setter meg i skammekroken (og furter videre pga min tapte tv-kveld)*
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Makan til utakknemmelighet er det lenge siden jeg har sett. Å oprette en tråd pga en tv program? Seriøst? Vet dere ikke hvor heldige dere er som har alt dere har? Fysj. Ikke rart folk ser Norske folk som snobbete.
fisken2015 Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 Helt enig. Liker Solsidan jeg da, men trenger ikke "røre" faste programmer på tirsdagskvelden.
Gjest Heartbroken Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Makan til utakknemmelighet er det lenge siden jeg har sett. Å oprette en trÅd pga en tv program? Seriøst? Vet dere ikke hvor heldige dere er som har alt dere har? Fysj. Ikke rart folk ser Norske folk som snobbete. Jeg beklager. Neste gang jeg vurderer Å lage en trÅd skal jeg rÅdføre meg med deg om den er trist og alvorlig nok. Avtale?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #16 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig. å gid, ja, tenk at jeg våger meg å klage på noe så trivielt som dårlig tv når jeg tross alt har tak over hodet og klær på kroppen!! Og ikke tenkte jeg på barna i Afrika akkurat nå heller *setter meg i skammekroken (og furter videre pga min tapte tv-kveld)* Det er ikke bare barn i afrika det er snakk om. Barn verden over, voksne også. Har det forferdelig. Å så sitter vi her i Norge å sutrer pga et tv program. Herregud. Blir faktisk smådårlig jeg. Å ja, du har tak over hodet, mat i magen og klær på kroppen. Og alle fasiliteter. Sykehus, helsevesen. Du har det så greit som du kan få. Du burde bruke energien din på å være glad for det. I stede for å klage over dette.
Gjest sandyBay1 Skrevet 16. oktober 2012 #17 Skrevet 16. oktober 2012 Ukas høydepunkt for meg, var når Frustrerte gikk. Gjerne med et lite glass hvitt og helt alene i stua Savnere kvinnfolka de luxe, ja.... tenk å se på Tv når man sikkert kunne ha spilt kort i stedet!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #18 Skrevet 16. oktober 2012 Makan til utakknemmelighet er det lenge siden jeg har sett. Å oprette en trÅd pga en tv program? Seriøst? Vet dere ikke hvor heldige dere er som har alt dere har? Fysj. Ikke rart folk ser Norske folk som snobbete. Jeg beklager. Neste gang jeg vurderer Å lage en trÅd skal jeg rÅdføre meg med deg om den er trist og alvorlig nok. Avtale? Dramaqueen...., poenget er : vis litt taknemmelighet for alt du har. I stede for å sutre over noe så meningsløst som dette. Den timen du kunne ha sett på tv. Gjør noe for andre denne timen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #19 Skrevet 16. oktober 2012 Kanskjedere burde se på den serien på tv2? Dere kan jo være åpenbart være aktuelle for neste runde?
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #20 Skrevet 16. oktober 2012 Solsidan er stas, men ikke tirsdagskveldsmat. Men nå kommer dvd-boksen av den sesongen som akkurat er avsluttet snart til en spiller nær meg og så er verden reddet.
Mamma4livet Skrevet 16. oktober 2012 #21 Skrevet 16. oktober 2012 Makan til utakknemmelighet er det lenge siden jeg har sett. Å oprette en tråd pga en tv program? Seriøst? Vet dere ikke hvor heldige dere er som har alt dere har? Fysj. Ikke rart folk ser Norske folk som snobbete. Regner med at dette var ironi?
Gjest Heartbroken Skrevet 16. oktober 2012 #22 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig. å gid, ja, tenk at jeg våger meg å klage på noe så trivielt som dårlig tv når jeg tross alt har tak over hodet og klær på kroppen!! Og ikke tenkte jeg på barna i Afrika akkurat nå heller *setter meg i skammekroken (og furter videre pga min tapte tv-kveld)* Det er ikke bare barn i afrika det er snakk om. Barn verden over, voksne også. Har det forferdelig. å så sitter vi her i Norge å sutrer pga et tv program. Herregud. Blir faktisk smådårlig jeg. å ja, du har tak over hodet, mat i magen og klær på kroppen. Og alle fasiliteter. Sykehus, helsevesen. Du har det så greit som du kan få. Du burde bruke energien din på å være glad for det. I stede for å klage over dette. Ja, for det ene utelukker det andre? Siden jeg irriterer meg over småting (jeg kan sikkert ramse opp 50 bagateller jeg irriterer meg over i hverdagen), så har jeg ikke omsorg for de som sliter i verden? Jeg setter dermed ikke pris på hvor heldige vi er her i landet? Kan jeg få navnet på lykkepillen din? For jeg regner med at hvis du ALDRI kjenner på irritasjon over dårlig vær, treige sjåfører eller dårlige tv-program, så har du nok litt kjemisk hjelp
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #23 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med å slutte å sutre over et tv-program å heller ta deg en runde i huset ditt. Se på alle tingene du har. Tenk over hvor heldig du er. I stede for å sutre. Du er heldig. å gid, ja, tenk at jeg våger meg å klage på noe så trivielt som dårlig tv når jeg tross alt har tak over hodet og klær på kroppen!! Og ikke tenkte jeg på barna i Afrika akkurat nå heller *setter meg i skammekroken (og furter videre pga min tapte tv-kveld)* Det er ikke bare barn i afrika det er snakk om. Barn verden over, voksne også. Har det forferdelig. å så sitter vi her i Norge å sutrer pga et tv program. Herregud. Blir faktisk smådårlig jeg. å ja, du har tak over hodet, mat i magen og klær på kroppen. Og alle fasiliteter. Sykehus, helsevesen. Du har det så greit som du kan få. Du burde bruke energien din på å være glad for det. I stede for å klage over dette. Her - bolleposen, ta gjerne fire.
Gjest Heartbroken Skrevet 16. oktober 2012 #24 Skrevet 16. oktober 2012 Makan til utakknemmelighet er det lenge siden jeg har sett. Å oprette en trÅd pga en tv program? Seriøst? Vet dere ikke hvor heldige dere er som har alt dere har? Fysj. Ikke rart folk ser Norske folk som snobbete. Jeg beklager. Neste gang jeg vurderer Å lage en trÅd skal jeg rÅdføre meg med deg om den er trist og alvorlig nok. Avtale? Dramaqueen...., poenget er : vis litt taknemmelighet for alt du har. I stede for Å sutre over noe sÅ meningsløst som dette. Den timen du kunne ha sett pÅ tv. Gjør noe for andre denne timen. Jeg gjør jo noe annet! Jeg engasjerer deg, gjør jeg ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #25 Skrevet 16. oktober 2012 Hvem trenger TV2 når man har dib da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå