Gå til innhold

Flere som har fått melk i brystene..


Bare blåbær

Anbefalte innlegg

Nå har det f.... kommet melk gitt. Hadde melk i brystene frem til poden var 2 år, selv om jeg sluttet å amme når han var 9 mnd..

 

Og nå, rett før/samtidig som positiv test kom melka. Det var et av symptomene mine det, på at jeg trodde jeg var gravid før jeg fikk positiv test faktisk.

 

 

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet å amme frøkena mi når ho var 4-5mnd. (da ville ho ikke ha pupp lengre - det gikk for seint)

 

Nå er frøkena 13 mnd, og jeg er gravid igjen - å ja - melkeproduksjonen er nok på vei tilbake :) Men bare om jeg klemmer på brystene da - heldigvis ikke sånn at det lekker (bank i bordet - kaste salt over skulderen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fikk jeg før testen var positiv. Men det er bare om jeg klemmer, slik som hun over sa.. heldigvis :)

Mitt yngste barn blir forresten 5 år i november så det er ei stund siden jeg har ammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det flere ja :) jeg er i uke 8 og oppdaget melk for noen dager siden. Over ett og et halvt år siden jeg slutta å amme :P Heldigvis ingen trang til ammeinnlegg ennå (måtte bruke fra 20 uker forrige svangerskP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lekker ikke her heller, bare når jeg klemmer.

Men frykter for at det kan bli lekasjeproblemer tidlig :S

 

Jeje. Skal vel ikke ta sorgene på forskudd, men syntes det var veeeldig tidlig dette ja. Men kjekt å se vi er flere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...