Gjest Ziva Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg vet vi delte seng natt til mandag, men jeg så han ikke. Han kom hjem veldig sent og forsvant før jeg kom ut av komaen. Er jeg heldig så får jeg se ham i kveld, kanskje jeg er så heldig å kunne krype inntil ham i senga. Må si jeg gleder meg til november og han skal være hjemme. Tror han gleder seg han også, jobbreiser er noe herk. Han har vel hatt ca 5 netter hjemme de siste 5-6 ukene.
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Uffda! Og jeg som akkurat var i ferd med å mønstre støttegruppa for forlatte jakt-enker, enda jeg veit du jakter selv også...
Gjest Ziva Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jaktenke er jeg ikke så mye lenger, ettersom jeg selv jakter. Men de siste månedene har han hatt så mye jobbreiser og styr at jeg er litt lei. Det skal roe seg nå så da blir det familie og kjærestetid for alle "penga". Skal vel egentlig ikke sutre men er lov å bli litt lei. Savner å kunne føre en samtale på voksennivå på kvelden.
Iiiiik Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Det er lov å bli lei! Det verste er jo ofte at de er slitne etter den lange perioden med mye reising også. Jeg tåler det dårlig å dra lasset alene i lange perioder og så kommer det et aller annet slakt hjem... Litt greit med nettprat da i det minste, gir litt voksenkontakt. Og her inne kan du jo virkelig spekulere på hvordan folk ser ut ;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Det er helt lov å bli lei, ja. Min reiser også altfor mye, og det er greit de første dagene (da synes jeg det er deilig), men så blir det plutselig litt for mye, og da kan man sutre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå