Gå til innhold

Utslett en unevnelig plass, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et slags utslett i rumpesprekken :/ Det går fra anus (men ikke rundt eller i) og hele veien opp til rumpa blir til ryggen :P

Det klør noe helt avsindig, ligger våken om nettene, blir snart gal!

Jeg har forsøkt å google det, og det jeg lurer på nå er hvordan jeg vet om det er sopp eller eksem/annet utslett? Det er rødt, og det er ruglete slik som vanlig eksem, men jeg har aldri hatt sopp, så aner ikke hvordan det evt skal ut.. Dessuten er det vanskelig å få sett skikkelig etter der bak :P

Må komme meg på apoteket i morgen, og da må jeg gamble på om jg skal kjøpe canesten eller hydrokortison - om ingen her har en formening om det ene eller det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøv med hydrokortison først. Evt Inotyol. Kjøp begge deler, når du først er der. ;)

God bedring, hehe.. ;)

Skrevet

det kan være en form for herpes...

ville tatt en tur til legen bare for å være sikker for da må du ha noe annen medisin enn hydrokortison...

Skrevet

Har legeskrekk (seriøst), så alt skal være utprøvd før jeg i det hele tatt vurderer det. Det er ille nok å dra til legen med forkjølelse eller forstuet stortå, så rumpeproblemer.. nei :P

Alcos anal, er ikke det for problemer I rumpa? Type hemoroider? For det er klør ikke der, bare fra rett over og oppover.

Inotyol skal prøves, takk :)

Herpes er utelukket, rett og slett, av den grunn jeg innledet med her ;)

Skrevet

Grunnen til jeg sa herpes er at stemoren min hadde det eller det var elveblest, men det var en type herpes og det var sånn utslett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...