Gå til innhold

Oppgitt over syyyyyk venninne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sent mange mld i kveld om at hun er litt forkjølet og svimmel, om ikke jeg kan være så snill og kjøre på butikken og kjøpe noe godt til henne som hun kan kose seg med.

Har sagt flere ganger at vi har spysjuka i hus, alle tre ungene spyr. Mannen spyr og jeg spyr. Så har ikke mulighet til å kjøre på butikken.

Men er så synd på henne som er alene, vi er jo to sier hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du syk så er du syk. Hun må forstå det.

Skrevet

Er bare å svare at du ikke kan gå på butikken med spysyka. Så ignorerer du meldigner videre. Klager hun en annen dag så si du var døden nær og ikke orket å lese meldinger mer.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hun har sent mange mld i kveld om at hun er litt forkjølet og svimmel, om ikke jeg kan være så snill og kjøre på butikken og kjøpe noe godt til henne som hun kan kose seg med.

Har sagt flere ganger at vi har spysjuka i hus, alle tre ungene spyr. Mannen spyr og jeg spyr. Så har ikke mulighet til å kjøre på butikken.

Men er så synd på henne som er alene, vi er jo to sier hun.

Gratulerer som 4barnsmor ;) Nei, jeg hadde aldri ringt til mine venninner og mast, da måtte det ha vært noe helt helt alvorlig

Skrevet

La være å svare.

Skrevet

Wow, jeg har en gang bedt min søster kjøre i butikken og kjøpe ting jeg trengte til barnet mitt når det spydde og jeg derfor ikke kunne forlate huset.

Men å be en venninne om å gjøre noe som helst for meg bare fordi jeg er svimmel/syk hadde jeg faktisk aldri fått meg til å gjøre.

Og attpåtil ikke takle avslag fra deg når du sier at du, mannen og unga spyr.

Det er da noen hakk verre å spy en å være svimmel for det første.

Og man er vel et par hakk mer smittefarlig.

Og hvorfor skulle din sykdom bli mindre ille bare for at du har en mann.

Kan ikke se at det blir mindre ille å ha spy sjuken om man har andre som spyr rundt en. Vil vel heller si det gjør det mye verre.

Skrevet

"Dere er jo to"? Hva mener hun med det? Ja, dere er to stk voksne som spyr, og dere har i tillegg tre barn som spyr. Ganske mye verre enn å være forkjøla og svimmel, hun kan hvertfall legge seg på sofaen og slappe av! Hold oss oppdatert :P

Gjest Gullguttene
Skrevet

Hun kan vel bare gå på butikken selv, hun hørtes ikke akkurat sengeliggende ut. Jeg ville ikke hatt en vennine på spysjuken på døra uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...