Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har alltid vært der for henne, slik man gjør for gode venner! Men jeg er alltid den som drar til henne, da hun ikke har lappen. Nå er Jeg gravid og hun tar aldri kontakt, overser meg konstant og drar jeg på besøk er det jeg som har invitert meg selv Sikkert jeg som er dum, men jeg ønsker jo og beholde vennskapet men ikke for enhver pris! Jeg har prøvd og snakke med henne, men da er det bare 1000 unnskyldniger. Huff mye sutring her.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Hun er virkelig ikke noe og samle på
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Ta det opp med henne. Har hun et svar til deg hvorfor hun oppfører seg slik hun gjør så er det en grunn. Unngår hun å prate med deg om dette så DUMP henne. Du trenger ikke slike venner i livet ditt.
sexogsamliv.blogg.no Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Kjenner meg veldig igjen her. Problemet mitt var at jeg ikke hadde lappen, så fikk ikke reist til min venninne heller. Men tok det opp med henne, og det hjelp en stund.. Men nå har jeg ikke sett eller hørt ifra henne på 2 mnd. Men blir lei av å være den som må ta kontakt hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Har det likt som deg HI. Jeg som kontakter og besøker. Men vart irritert og slutta og kontakte og komme på besøk siden 20 juni. Har verken sett eller hørt fra henne siden den dato. Gidder ikkje å bry meg. Den verdens beste vennina jeg hadde døde bråt og brutalt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå