Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 tror ikke dette er vanlig, og lurer på om jeg er unormal, men jeg dagdrømmer ganske mye til tider:/ Spesielt når livet mitt er kjedelig...kan sitte å se på tv, se på kjendiser, se på musikkprogram ala Idol/X factor osv, å drømme at jeg skulle ønske jeg var en stor stjerne..hehe, helt tåpelig jeg vet det. Har mann og 2 barn. Men jeg ønsker vel å være en annen enn den jeg er:/ Kan sitte helt oppslukt å bare drømme meg vekk.. Normalt???
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Gjør det samme jeg! Av og til er jeg en storslått kunstner, når jeg er alene med ungene og lager middag, såer jeg egentlig på cenen og fremfører noe vidunderlig innen sang eller teater, av og til bor jeg i USA eller England, og noen ganger er jeg fri og frank uten unger og samboer, og lever livets glade dager i festing og flørting.. Tror nok det er normalt å drømme seg vekk litt, det er som en fritid, hvor hjernen får unnslippe det virkerlige livet.
B-gjengen Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg gjør det stadig vekk på skolen,men dagdrømmer mest om framtiden da :-P Er faktisk flere enn meg i klassen som gjør det. I går var det ei som ropte:Ingen flere bilder takk!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Tror det er ganske vanlig. Men jeg tenker at man likevel ikke må glemme å nyte hverdagen og glede seg over de nære ting. Ikke glem de menneskene som er i livet ditt til fordel for drømmeriene, og ikke gå glipp av fine opplevelser fordi du drømmer deg bort.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Ja, sikkert det. Vekk fra det kjedelige livet.................... HI
magica fra tryll Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Nei det har jeg ikke behov for. Jeg lever i drømmen min:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg gjør det stadig vekk på skolen,men dagdrømmer mest om framtiden da :-P Er faktisk flere enn meg i klassen som gjør det. I går var det ei som ropte:Ingen flere bilder takk! hahahahha! hun var kjendis da i drømmene sine? morsomt. HI
B-gjengen Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Hu har hvertfall gjort det klart at hu skal bli modell og tjene seg rik på blogging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå