Mammatilfinesmå Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har termin denne uken, og har i en ukes tid vært kvalm og uvel. Har kastet opp en gang. Var på kontroll i dag, hadde fint blodtrykk og ikke spor av noenting i urinen. Noen som har vært borti dette?? Det kan legges til at jeg var veldig mye kvalm de første månedene, kastet opp hver dag i lange tider..
Lønnesirup90 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har lest at det er veldig vanlig og bli "morgensyk" på nytt i slutten av svangerskapet så er nok noe vi alle må igjennom, lykke til me fødsel som nærmer seg !! artig !
Mammatilfinesmå Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2012 Tusen takk for det <3 Satser på at det er rett rundt hjørnet!
Lykkelig g~g~j Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 samme her.. vært kvalm i flere uker nå, er i uke 39... må sove av meg morgenkvalmen hver dag til lunsjtid.. da er jeg bedre! Gleder vi oss til å bli kvitt magen som presser? jaaaaa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå