Lykkke Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Er det noen som har tre eller fire jenter hvor stor sjanse er det for å få en gutt ved femte gravidetet. Har selv fire jenter.
Februargullet2013 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 de fleste jeg kjenner som har 3-4 av samme kjønn fra før,får stort sett det samme,men du kan jo være heldig Bare se på David og Victoria beckham ,de fikk ei jente etter 3 gutter
MrsMilla Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Akkurat samme sjanse som de andre gangene. Den øker ikke fordi du allerede har jenter.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Kjenner ei som fikk 4 jenter, og nr 5 ble en gutt, min eks stemor hadde 3 døtre, fikk så etter en del år en sønn.. Eller fikk hun ei jente til så en sønn? Husker ikke i farten, men hun har da hvertfal 4 jenter og en gutt hun også
LoveDove Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Akkurat samme sjanse som de andre gangene. Den øker ikke fordi du allerede har jenter. I utgangspunktet riktig, men statistisk sett øker sjansen for å få et kjønn jo flere du har av det samme. Hvis man har mange av ett kjønn kan det være fordi kvinnens miljø er mer mottakelig for det ene eller det andre, eller fordi mannens svømmere av det ene kjønn er mer svømmedyktig enn det andre. Vi liker alle å tro at det er 50/50, men det er ikke alltid slik.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har lest en artikkel om forskning på, vel, sperm. Gutte-sædcellene er de raskeste cellene, men de dør også fortere. Jente-sædcellene er tregere, men de lever også lengre. Dvs (i følge artikkelen) at menn som har dårligere sæd, ofte får jenter. Menn som er mye varme i underlivet (varme dreper sædceller), får som oftest jenter. Det samme gjelder syklister, det sjansen var større for å få jenter. Alt stemmer selvfølgelig ikke på alle, men det var bl.a dette det stod.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har lest en artikkel om forskning på, vel, sperm. Gutte-sædcellene er de raskeste cellene, men de dør også fortere. Jente-sædcellene er tregere, men de lever også lengre. Dvs (i følge artikkelen) at menn som har dårligere sæd, ofte får jenter. Menn som er mye varme i underlivet (varme dreper sædceller), får som oftest jenter. Det samme gjelder syklister, det sjansen var større for å få jenter. Alt stemmer selvfølgelig ikke på alle, men det var bl.a dette det stod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå