Sydamen Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har vært nøye med å kun bruke "økologisk" hårfarge hele svangerskapet for å farge etterveksten (http://www.tintsofnature.no/) men blitt mer gylden blond enn min vanlige askeblond. Men jeg har lyst til å farge det skikkelig lyst igjen hos frisør, mest for min egen selvfølelse før babyen kommer og det blir bilder, besøk og alt det det der. Og det blir jo ikke tid rett etter fødselen. Man føler seg jo litt herjet etter et svangerskap. Og kanskje jeg er litt paranoid, men andre farger jo håret som bare det hele svangerskapet, det burde gå bra så tett opp mot termin? Og jeg har brukt den fargen i flere år, så jeg er ikke allergisk mot den... Skal jeg?
Cmyk Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Farg i vei - men vær klar over at noen ganger tar fargen annerledes når man er gravid enn ellers.
Miss Chocolate Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har lest at man ikke skal farge håret i sv.skapet, jeg da... Sikkert litt tryggere med økologisk hårfarge. Jeg farget ikke håret og hadde ikke engang med meg sminke på sykehuset, og fikk høre at jeg så sååååå fresh ut ;-) hehe.. Man ser vel fresh ut bare av å få ut den bowlingkula
Cmyk Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 http://www.klikk.no/foreldre/article406064.ece
Februargullet2013 Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 hadde ikke gjort det,mange sterke midler i den som sikkert ikke er bra for fostret
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg farget håret til jul i mine to svangerskap (farget det rundt 20 desember, termin i feb og mars) Men da hos frisør, med avsug.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg farga håret som bare det da jeg var gravid. Det er jo ikke sånn at hårfargen nødvendigvis absorberes av huden, det skal faktisk litt til. Min frisør (som jobber på en veldig anerkjent salong) sa det var trygt ut fra det hun visste.
Tordensky Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 "Problemet" med hårfarge og svangerskap er vel bare avgassene, så om du ikke sitter og sniffer hårfarge skal det ikke være noe problem Hårfargen siver ikke inn i livmoren. Så lenge frisøren har bra ventilasjon skal det altså ikke være noe farlig å farge håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå