Gå til innhold

Stelleplassen på soverommet hans....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med det og kan komme med gode tips/anbefalinger av stellebord?

Vi flytter inn i nytt hus og badet er maksimalt lte og askerommet er jo stort, men synes ikke det er så koselig å ha stelleplassen der.......

Så det ser ut til t det må bli på rommet hans.....hmmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pusser opp badet nå og da har jeg stellebordet i stua. Fungerer egentlig veldig bra. Har en vanlig kommode med stellepute på, og så har jeg et vaskevannsfat når jeg vasker henne. Har alt jeg trenger i kommoden og det fungere over all forventning.

Men har hørt om mange som synes det er veldig praktisk å ha stelleplassen på vaskerommet da alt ligger klart til vask med en gang

Skrevet

Godt noen har god erfaring, ingen jeg kjenner har hatt denne løsningen så jeg tenkte jeg fikk høre her:)

På det nye vaskerommet er det jo masse hyller og kan jo bare slenge matta på vaskemaskinen slik jeg gjorde sist og vannet er jo der:)

Hørtes lurt ut å ha det på vaskerommet når jeg tenker meg om for soverommet er jo ikke så veldig stort det heller....

Skrevet

Vi har brukt vaskerommet til stellerom - har en benk ved siden av vasken, og slengte stelleputa oppå den - veldig greit og enkelt!

Skrevet

Kan vel egentlig ikke svare deg på det du lurer på siden jeg ikke har født enda.. Men jeg er i samme situasjon. Er ikke sjans å stelle på badet, så vi har kjøpt en kommode og en stellematte som skal stå på barnerommet. Men jeg ser ikke helt hvorfor dette skal være et problem.. Vi har en badebalje som vi kommer til å bade babyen i på badegulvet (har ganske stor vask, så kanskje vi bruker vasken de aller første ukene). Men bleieskift og klesskift krever jo ikke baderom. Kommoden har mange skuffer så alt er tilgjengelig og innenfor rekkevidde. Søppelbøtte til bleiene står ved siden av, og våtservietter er gull verdt. Går jo også an å ha en liten sånn vannskål dersom du ønsker å ta litt ekstra i på kveldsstellet (ikke våtserviett og ikke fullt bad)...

Lykke til! :)

Skrevet

Tror det blir bra jeg, da blir det shopping på Ikea:)

Gjest Fornøyd mamma til snart 3
Skrevet

Vi har stellebord på barnerommet, det har aldri vært noe problem! Bleier, salver, våtservietter, en rull med poser til å putte bæsjebleier i ligger alltid på stellebordet. Ved behov har vi tatt med en bolle med vann fra badet, har en liten bolle til dette bruket stående fast på badet.

Synes bleier (også tissebleier) fort begynner å lukte en del, så vi tar alltid den brukte bleien med til søppelbøtta på kjøkkenet, og kaster den der - den søppelposen byttes minst en gang i døgnet. Men det kunne sikkert vært en løsning med bleiebøtte ved siden av stellebordet, men vi har ikke sett behovet.

Skrevet

Eneste ulempen med å stelle på soverommet, er at man ofte har det ganske kaldt på soverommet.

(men man kan i praksis stelle hvor som helst - med minsten stelte jeg vel egentlig oftest på gulvet i stua - vaskerommet ble kun brukt når vi hadde gjester).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...