Gå til innhold

hvor gir dere bort klær hen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

barneklær som er for små. hvor gir dere det hen.??

jeg har to bæreposer her hjemem nå som jeg vil ha ut av hus.

vil ikke gi det til noen som selger det videre,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fins slike facebookgrupper ang. arving men er sluttet gi bort der. Fant noen av klærne til salgs noen dager etterpå og jeg syns det var både irriterende og dårlig gjort av de som fikk det. Var bra klær!

Nå gir jeg til nav(flyktningetjenesten) og krisesenteret. Sistnevnte blir veldig glad for leker også. Vi skal gi de leker nå for 4`dje året på rad. Bruker ha opprydding før jul og gi bort det som ikke lekes mer med:)

Skrevet

Jeg har to faste familier jeg gir til. Ellers sparer jeg mye i håp om å kunne få et barn til en dag. :) Fretex gir jeg ikke til, siden alt som er verdt noe forsvinner i dype lommer, heller enn å havne hos de som trenger det.

Skrevet

Skal gi bort noe til en her inne jeg vet trenger det, noe til Varme Små Hjerter som Juliea nevner, noe beholder jeg selv av sentimentale grunner, og noe holdes av til familie.:)

Skrevet

Gir bort til venner med barn i riktig alder eller legger poser i containerne til Uff eller Fretex.

Skrevet

Noe gir jeg til søsteren min, noe sendes til Russland og noe blir gitt til Fretex :)

Skrevet

Fretex eller andre bruktbutikker (Blå kors feks).

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Arvesentral sider på FB, til venner eller til UFF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...