Missymiss Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Vi traff hverandre for bare to år siden ble gravid etter ca9 mnd og vi bestemte oss for at dette skulle vi klare sammen! Min samboer var min store kjærlighet og vi koste oss masse sammen. Han ga meg mye oppmerksomhet og ville være med meg, selv når han var mye borte iforbindelse med jobb el trening husket han alltid på meg! Etterhvert på slutten av graviditet og etter fødsel forandret alt seg han begynte og sove på sofaen og ble veldig innesluttet prøvde å snakke med han flere ganger men det endte alltid i krangel, og tror aldri jeg har grenet så mye som den siste tiden, nå reiser han en del med trening og vi han har sluttet å bry seg, jeg føler meg som en kjeftesmelle og prøver å få han til å bry seg men til ingen nytte, han sier han vil være i forhold med meg men da må jeg innfinne meg med hans liv, dette har jeg prøvd men føler jeg mister meg selv! Dette er ikke den mannen jeg ble forelsket i og jeg er ikke lenger den som jeg kjente den positive og glade jenten!! Jeg har nå sagt at jeg ikke klarer mer og han bryr seg ikke og sier bare at det er mitt valg, blir utrolig lei meg når han viser så tydelig at jeg betyr så lite! Endret 16. oktober 2012 av Missymiss
Cmyk Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Dere har et barn i lag - så jeg ville i alle fall kontaktet familievernkontoret. Kanskje kan forholdet reddes, om dere jobber med det? Slik dere har det nå, er jo ikke godt for deg - og neppe for han heller. Om dere gjør et forsøk på å finne ut av problemene sammen med familievernkontoret, så har dere i alle fall gjort et ærlig forsøk - og OM dere velger å gå hver deres vei, så er kanskje grunnlaget lagt for bedre samarbeid om den lille? Lykke til - uansett
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Det er trist, men du vet at det er bare en ting å gjøre. Å miste seg selv er jo ikke noe alternativ. Nei, kvitt deg med han selv om det er tungt, så skal du se at du får det mye bedre Drittsekker tar man ikke vare på.
Gjest yrild Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Er helt enig med Cmyk om at dere burde prøve parterapi! Om ikke for å redde forholdet, så ihvertfall for å legge et godt grunnlag for et fint samarbeid. Lykke til :-) å gi opp er ikke alltid løsningen, men det hjelper ikke å gå og lide hvis ingenting blir bedre heller.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Det høres nesten ut som at han vil at du skal gjøre det slutt..slik at han slipper.
Missymiss Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2012 Takk vi har vært til mekling og hun tilbø oss å snakke med samlivsterapaut men at det var sikkert 4 til 5 mnd. Ventetid , jeg klarte ikke bo med han til dess, ble bare utrolig sliten og følte han bare gikk rett tilbake i samme mønster og ikke lett når det er bare jeg som er villig til å jobbe for dette, jeg tror jeg har kommet til der jeg føler meg mer ensom med han enn uten! Hvis det går an?!? Skikkelig nedtur men jeg får bare trøste meg med at det blir bedre selv om det er mørkt nå!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Det høres nesten ut som at han vil at du skal gjøre det slutt..slik at han slipper. Signerer denne. For en feig drittsekk.; slik er dessverre mange menn. De mister interessen og trekker seg unna, slik at den fortvilede jenta tvinges til å gjøre det slutt og bli "den slemme". Men ta ham med til familievernkontoret, slik andre her også sier. Om forholdet ikke kan reddes, så har dere uansett et barn sammen. Du må alltid forholde deg til ham pga barnet, så prøv å gjøre dette bruddet så ryddig som mulig.
Missymiss Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2012 Ja har det litt på følelsen jeg å... Han sier han bruker lang tid på å få følelser og det er noe jeg må ordne, men skjønner ikke hvorfor han er så sint på meg hvis han ikke har følelser burde jo han være mer ydmyk og imøtekommende det tenker ihvertfall jeg! Jeg har selv vært der jeg har gjort det slutt og det var jeg som slet mest etterpå pga. Dårlig samvittighet for at jeg ikke lenger hadde følelser for vedkommende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå