Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er litt fristet til å prøve. Litt for å rense kroppen og litt for å se hvordan jeg og kroppen min håndterer å gå uten fast føde over tid. Men, så leste jeg litt på forskjellige blogger på nettet, og ble litt mismodig da det virket så veldig omfattende. Et sted jeg leste stod det at man burde trappe ned på matinntaket 3-4 dager før, der de siste par dagenes føde kun skulle være grønnsaker. Mot slutten av fasten anbefaltes det å spise 250 gram svisker for å få i gang magen igjen, for så å trappe langsomt opp i matinntak... Må det være så omstendelig eller kan jeg kutte ut å spise i en uke f.eks? hvordan gjør dere det?
L-8 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Da hadde jeg nok heller gått for periodisk faste med kun grøntfor og hvitfisk.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Har fastet som en religiøs greie (Kristen) men det har vært en dag, og ikke en uke. Er litt i tvil om en hel uke uten mat er så trygt, siden man kan risikere å tulle med forbrenning og stoffskifte.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Kroppen er faktisk selvrensende. Hvorfor vil du faste? For å gå ned i vekt må det jo ihvertfall være en av de dårligste diettene som finnes.
happiness4life Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Prøvde å faste (ramadan) i 6 dager. Men er jo ikke helt det samme for da kunne jeg spise og drikke om natten. Var ikke så gale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå