Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Tenkte gi en dukkeseng i bursdagsgave til ei jente som blir 3 år. Jeg er gudmor på henne. Har lyst kjøpe en som jeg kan male/skrive litt på. Noen med ideer? Kom på igår at vi har en stående i feriehuset som kun har vært brukt til ei jente jeg var besøkshjem på en periode. Er det frekt bruke denne eller må jeg kjøpe ny? Den vises ikke er brukt og skal jo fixe på den uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg hadde brukt den! Koselig gave det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Som mamma hadde jeg syntes det var superkoselig om jenta mi hadde fått en dukkeseng av sin gudmor som var 'fikset' på - det viser mye mer omtanke enn å 'bare' gå å kjøpe en Alternativt tror jeg de har billige, trehvite dukkesenger på IKEA dom kan males og pyntes! Mal i en fin farge, pynt med sjablonger eller noe, og kanskje kjøp (eller lag) et fint teppe som kan ligge oppi.. Bedre gave kan vel en 3-åring neppe få
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Takk for fine svar! Da går jeg for å bruke den, også får jeg søke litt på nett etter gode tips. Tenker jeg vil skrive navnet til jenta ihvertfall og finne noe annet å sette på
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg gav bort malte lekekasser til to barn ifjor, med Navn og figurer på. Stor suksess Så en dukkeseng gjør nok en 3-åring glad! Morro med sånne "Hjemmelagde" ting!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg gav bort malte lekekasser til to barn ifjor, med Navn og figurer på. Stor suksess Så en dukkeseng gjør nok en 3-åring glad! Morro med sånne "Hjemmelagde" ting! Brukte du sjablonger da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå