Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Er fadder til henne. Ble nettopp permittert og det går nok utover julehandelen for å si det sånn:/ Gjerne en dukke eller noe men må ikke være så dyr.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Ofte veldig tilbud på extra leker, hvis dere har en sånn butikk der du bor. Skikkelige dukker har jeg fått veldig billig
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 En toåring blir glad for det meste av plast fra lekebutikken. Koppestell i plast får de til kansje 30 kr. Problemet er om du må imponere foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 En toåring blir glad for det meste av plast fra lekebutikken. Koppestell i plast får de til kansje 30 kr. Problemet er om du må imponere foreldrene. Nei, må langt fra imponere men føler for å gi noe skikkelig. For å være ærlig får hun lite leker av foreldrene og har minimalt, så derfor vil jeg gjerne gi noe som hun har en stund.
(Want to be a) MILF! Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Duplo? Du finner ofte noe på tilbud nå utover høsten. Og det er en fin ting å gi til både bursdag og jul:) Kan du strikke? I så fall kan du jo strikke dukkeklær? Det blir vi veldig glade for her i huset i alle fall! Jeg har kjøpt matbokser fra Sprell til venners barn i år. De er ikke så ille dyre, de er skikkelige og fine, og det er ikke "skrot" som fyller opp huset, som det ofte blir mye av hos barn. Men ser at det kanskje ikke er tilfellet for ditt fadderbarn, da...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 En toåring blir glad for det meste av plast fra lekebutikken. Koppestell i plast får de til kansje 30 kr. Problemet er om du må imponere foreldrene. Nei, må langt fra imponere men føler for å gi noe skikkelig. For å være ærlig får hun lite leker av foreldrene og har minimalt, så derfor vil jeg gjerne gi noe som hun har en stund. Ungene mine fikk lekeservise i plast da de var på den alderen. Har vært i bruk helt frem til skolestart. Helt klart av de tingene de har lekt mest med.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Duplo? Du finner ofte noe på tilbud nå utover høsten. Og det er en fin ting å gi til både bursdag og jul:) Kan du strikke? I så fall kan du jo strikke dukkeklær? Det blir vi veldig glade for her i huset i alle fall! Jeg har kjøpt matbokser fra Sprell til venners barn i år. De er ikke så ille dyre, de er skikkelige og fine, og det er ikke "skrot" som fyller opp huset, som det ofte blir mye av hos barn. Men ser at det kanskje ikke er tilfellet for ditt fadderbarn, da... Nei, det er ikke det som er tilfellet her. Er vel ikke helt enige i prioriteringene til foreldrene men det er en annen sak:) Har sprell nettbutikk? Og har de flere sorter matbokser? Og takk:)
(Want to be a) MILF! Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Her er nettbutikken til matboksene: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå