Gå til innhold

Hva prioriterer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strøkent, ryddig og rent hjem,

eller

egentid og avslapping?

Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å finne en mellomting.

Huset er sjeldent skittent, men jeg har ikke overskudd nok til 2 barn-full jobb og ett strøkent hjem.

Jeg har heller ikke lyst til å være ei kjeftesmelle på mann og barn for at de skal rydde mer.

Prøver å gi barna gode rydderutiner så på sikt får jeg i både pose og sekk hehe

Skrevet

Egentid og avslapping

Har ikke hatt skikkelig nattesøvn siden eldstemann ble født for snart 4 år siden(har fått et barn til siden, som nå er 18 mnd), så overskudd og energi er ikke det jeg har mest av om dagen.

Holder huset noenlunde ryddig og rent, men strøkent er det ikke.

Skrevet

Jeg MÅ prioritere egentid om jeg skal ha overskudd til barna og de er min 1. prioritet.

Ikke sÅ ofte det er strøkent nÅr vi lever med barn men det er likevel ryddig og hygienisk nok til Å bo i :)

Skrevet

Klarer ikke å slappe av hvis det er rotete, så jeg prøver å få tid til å rydde først og slappe av etterpå. ;)

Skrevet

Strøkent, ryddig og rent hjem,

eller

egentid og avslapping?

Og hvorfor?

begge deler.. klarer ikke slappe av skikkelig hvis ikke det er reint og ryddig rundt meg. Trenger ikke å være sterilt, men ryddig og greit.

Dessuten tar det ikke så himla lang tid.. 3 åringen rydder leker hver kveld, stue og kjøkken ryddes etterhvert, og hver kveld etter leggetid for barna.

vaskerom og kontor er derimot en annen sak.. men der kan man lukke døren ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan ikke slappe av i rot, så rydder først og slapper av ettepå :)

Skrevet

egentid og avslapping. skulle jeg hatt et strøkent hjem vær dag hadde jeg ikke klart og gjort noe med min datter og jobbet i tilegg. nå går vi mot vinter og mannen er stor hjelp i husarbeide. huset er ikke skittent uansett. men ja på benken kan d stå noen kopper og gulvet kan d ligge noen leker og kles vasken skulle vært gjort litt oftere. jeg gjør det jeg klarer dag for dag. men vil heller ha energi til og gjøre det en og presse kroppen til og gjøre det og bli senge liggende som følge av det.

helt strøkkende hjem klarer jeg ikke og komme på beslk til en gang. der man føler man roter fordi at man setter kaffe koppen på borde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...