Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 var på fvk for en samtale angående samvær og han mannen som var der sa rett ut at han var der for barnet, men det viktigste var at mor fikk det som hun ville og far fikk det som han ville og barnet fikk det sånn passe. Fikk litt småsjokk da han sa dette.... Blir egentlig litt lei meg for bf har ikke brydd seg om barnet sitt siden h*n ble født, så vidt sett h*n. Men mener nå at bf skal ha h*n så mye som mulig og at retten vil dømme 50-50 selv om man bor langt fra hverandre... Fant ut etter møtet at det var personen som meglet mellom min mor og min far og...så han skal "ødelegge" livet mitt 2 ganger...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 De har ingen makt utover å megle..... Og horribel uttalelse at barnet skal få det sånn passe?? De dømmer IKKE 50/50 på små barn eller der dere bor langt fra hverandre, så fremst det ikke er veldig god grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tror du skal ta det helt med ro - og ta det til retten om det er det barnefar vil. Failievernkontoret har ikke det siste ordet her, og de ka ikke dømme noe som helst og det er heller ikke alle som er kompetente som jobber der. Har du vært alene siden starten, har han ingenting å slå i bordet med, og da kan du ta det helt med ro. Har han ikke involvert seg før, så har du ikke så mye å bekymre deg over.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 jeg er helt forbauset egentlig og han kom hele tiden med uttalelser om at jeg skulle sabotere for det gjorde mødre...prøvde å skremme meg med alt.. Det er nesten sånn at jeg har lyst til å ta det til retten...han var på besøk etter møtet for å møte barnet og han var så og si ikke interessert...helt utrolig... hi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Syntes du skal sende inn en klage på denne personen jeg. Jobben hans er faktisk å hjelpe foreldre å se barnets beste, Det er dessverre slik at en del som jobber på disse kontorene har sine egne meninger om hva som er best men de skal forholde seg til hva som er anbefalt for barn. Ikke alle her i verden burde ha de jobber de har. Men det er viktig å klage når man kommer borti noen som tydelig viser at de ikke burde være i den posisjonen de er. Men nei retten dømmer ikke 50/50 når foreldre bor langt fra hverandre det er ikke til det beste for barnet. Skal barnet liksom ha to bhg/skole da? 50/50 funker svært dårlig om foreldrene ikke bor i nærheten av hverandre og kan samarbeide
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg ringte de idag og han ringte meg opp igjen på slutten av dagen og beklaget. Han tenkte han skulle prøve og være pådriver for at bf skulle si noe, men siden han bare satt der og løy og sa vet ikke så spurte han meg om ting...og han unnskyldte seg for å bare snakke med han om rettighetene sine men ikke nevne mine. Ble ihvertfall veldig lettet etter jeg pratet med han. For det som ble sagt igår gjorde at jeg ikke fikk sove i natt og har tenkt at alt kommer til å gå til helvete..men heldigvis så var det jeg som hadde "rett". Misforstå meg rett, men det var meg som så barnets beste og ikke bf..bf så kun sitt eget beste. Den beste kommentaren fra bf var at bf var den viktigste personen i barnets liv og sånn vil det alltid være. Bf har sett han i 10 timer til sammen på nesten 2 år.... hi
BareMas Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg ringte de idag og han ringte meg opp igjen på slutten av dagen og beklaget. Han tenkte han skulle prøve og være pådriver for at bf skulle si noe, men siden han bare satt der og løy og sa vet ikke så spurte han meg om ting...og han unnskyldte seg for å bare snakke med han om rettighetene sine men ikke nevne mine. Ble ihvertfall veldig lettet etter jeg pratet med han. For det som ble sagt igår gjorde at jeg ikke fikk sove i natt og har tenkt at alt kommer til å gå til helvete..men heldigvis så var det jeg som hadde "rett". Misforstå meg rett, men det var meg som så barnets beste og ikke bf..bf så kun sitt eget beste. Den beste kommentaren fra bf var at bf var den viktigste personen i barnets liv og sånn vil det alltid være. Bf har sett han i 10 timer til sammen på nesten 2 år.... hi hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tro at du hadde fått barn sammen med faren til min lille skatt. Der også, løgner, løgner, løgner. Han mener også at han er den viktigste personen i barnets liv, barnet er 8mnd og ammes fortsatt. BF mente at jeg kunne da pumpe eller gi erstatning slik at han kunne stikke av med babyen, på dette tidspunktet var hun bare 2 uker gammel. Da vi skulle sette opp tid til samvær sist, fikk jeg beskjed om at jeg skulle ha tenkt meg litt mer om da "jeg" skapte rutiner for ungen slik at hun tok kvelden kl 1900. Der kan vi snakke om idiot!! Men familievernkontoret har ingen reell makt til å kreve noe av deg eller bf. Du gjør det som er best for barnet og deg, samarbeid der det er lurt å samarbeid, og ikke la deg presse til alt mulig "dritt" om det ikke er til det beste for ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå