Ennai Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Noen her som har erfaring med ei slik klokke som man stiller inn bilder for dag og natt? Altså for de minste som ikke kan klokka.. hvilken aldersgruppe er de for? Funker de? Jeg er så sliten og lei av at gutten skriker 4-5 ganger hver natt og insisterer på at dagen starter kl halv 6.. Og da er han sur og grinete hele dagen fordi han har sovet for lite. er heller ikke mulig å legge han tidligere for han sovner aldri før halv 8 og nekter å legge seg før 7.. Er så sliten og klar av å være mer trett etter at jeg har sovet litt enn før jeg legger meg:-( og hvis dere har forslag til hva annet jeg kan forsøke, tar jeg mot forslag med åpne armer!
Underveis --> Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Fungerer her og redder nattesøvnen ;-) Er 3 år og hatt den siden han var ca 2 1/2 år. Løp og kjøp ;-)
Ennai Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2012 Så bra! Hvor kan man kjøpe slike? Er passe idiot når det gjelder å lete frem ting på nettet:-P han er snart 2 1/2 så det passer jo fint:-D
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Funker her og..... Vi kjøpte den veldig tidlig, men startet vel å funke bra da han var 2,5.....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Så bra! Hvor kan man kjøpe slike? Er passe idiot når det gjelder å lete frem ting på nettet:-P han er snart 2 1/2 så det passer jo fint:-D Vi kjøpte på lilleprinsen.no
Ennai Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2012 Tusen takk for svar!:-) damene her inne er gode å ha i nødens stund:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå