Gå til innhold

Jævla gubben skjønner faen meg ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått gravid "sammenhengende" i 2 år... Ihvertfall føles det sånn, for det blir ikke mer enn 14 mnd mellom barna. Jeg er høygravid nå, og fått beskjed om at jeg kan føde hvilken som helst dag.

Vi har ikke fått ordnet alt utstyr ennå, og nå har vi endelig sjansen til å få tak i den siste tingen vi trenger. Noe så viktig som bag til vogna. Babyen kan jo ikke ligge i sportsdelen.

(grunnen til at det har tatt tid er at butikken er treeeeg, og hadde jeg visst det,hadde jeg bestilt et annet sted)

Joda, gubbefaen syns det passer fint han at jeg bruker en hel dag på togreise, høygravid med en 1 åring, for å hente den bagen.

Jeg sa på spøk at "jaja, om fødselen starter i det området, er det jo flere sykehus å velge mellom, og ambulansen får bare ta med seg jentungen og vogna i tillegg til meg".

Da svarte han at han håpte ikke fødselen startet på toget.

Kan liksom ikke tilby seg å kjøre nei, for det er jo bare mitt ansvar å ordne alt dette eller? Jeg har jo "bare" ordnet absolut ALT annet!

Tilogmed skrudd sammen sprinkelsenga helt alene, uten hjelp til å holde sidene eller noe (for det er så enkelt å gjøre alene når magen er i veien, og sidene på senga faller i alle retninger).

Han? Jo, han står bare å ser på!

Jeg må spørre om ALT!

Selv da 1åringen var liten, og jeg sto med henne på armen, sjonglerte bager,klær og unge og samtidig skulle ta på sko, han tilbyr seg ikke å hjelpe, han står bare å ser på!

Han er jo helt apatisk!

Jeg har tatt opp dette med han ørten ganger, men neida, det synker ikke inn.

I tillegg sutrer han etter 3 minutter, hvis jeg spør om han kan massere ryggen min (som er helt gåen, og jeg må gå til kiropraktor), da får han så vondt i fingrene og blir så sliten stakkar... 3 min. kanskje en gang i uka.

Han er som en bikkje som må ha klarsignal på faen meg alt, hvis ikke gjør han ingenting!

ååååå, hormonutblåsning!

( Og nei, jeg har ingen andre til å kjøre for å hente bagen...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte ganger skjønner jeg veldig godt hvorfor jeg trives så godt som singel ;)

Skrevet

"Selv da 1åringen var liten, og jeg sto med henne på armen, sjonglerte bager,klær og unge og samtidig skulle ta på sko, han tilbyr seg ikke å hjelpe, han står bare å ser på!

Han er jo helt apatisk!"

Likevel så velger du, helt frivillig, å få flere barn med ham

Skrevet

Jeg har en venninne som har det sånn.. Hun sa at de ikke skulle få flere barn før han ble flinkere til å hjelpe med Nr en.. Men nå har de to barn, og det ble ikke noe bedre..

Jeg kjenner at jeg hadde mistet mye kjærlighet og respekt for min mann hvis det hadde vært sånn som du beskriver... Men jeg visste allerede før jeg ble gravid at jeg ikke kom til å oppleve det du sier, fordi han var hjelpsom, omtenksom osv allerede da..

Kjip situasjon :(

Skrevet

Tusen takk for at du minte meg på hvor deilig det er å være singel småbarnsmor til 2.. Og ikke 3!!

Skrevet

En sånn mann hadde jeg ærlig talt mistet respekten for, snakk om å være apatisk!

Når det er sagt så, så kan det jo hende at han er typen som må bli ledet litt og fortalt hva han skal gjøre? Rett og slett si at nå tar du ungen og skifter bleie, kler på og tar henne ut i bilen så skal jeg pakke bagen. Litt detaljstyring kan vel neppe skade :)

Og hadde han prøvd seg på å sutre så hadde jeg bare bedt han skjerpe seg, han er en voksen mann.

Skrevet

Dessverre er min og helt dust der. Og dustheten når toppen når jeg er gravid og har baby.

Vi fikk 4 barn tett så begriper ikke at jeg ikke har slått han ned.

Men du må nok bare fortelle i tydelig tekst hva du vil. Menn er enkle.

Si at du må bli kjørt. Og hvis ukke må du se deg nødt til å spørre andre og si at mannen gidder ikke. Pushe han litt.

Gjest Husfrua
Skrevet

kjenner jeg er glad jeg har en ordentlig mann som gjør ting på eget initiativ...

Skrevet

Hvorfor - HVORFOR - har du valgt å få flere barn med denne mannen!??!

Skrevet

"Selv da 1åringen var liten, og jeg sto med henne på armen, sjonglerte bager,klær og unge og samtidig skulle ta på sko, han tilbyr seg ikke å hjelpe, han står bare å ser på!

Han er jo helt apatisk!"

Likevel så velger du, helt frivillig, å få flere barn med ham

Signerer her. Hvorfor vil du deg selv så vondt?

Skrevet

Jeg kjenner at jeg nok har vært her inne litt for mye, for jeg sliter med å finne en flik av medlidenhet med hi og alle som lar mennene sine tråkke over seg på denne måten.

Man blir ofte ikke behandlet bedre enn man tillater, så hvorfor lar du denne drittungen av en mann få lov til å oppføre seg sånn?

Du lar bare være å hente den forbaska bagen. Om han vil at babyen deres skal ligge i sportsvogndelen, så får den bare det da. Baby får ikke vondt av det, og så forteller du høyt og tydelig til alle som bryr seg at det er far som ikke har giddet å hente den bagen som er bestilt på butikken.

Slutt å sy puter under armene på mennene og slutt å la dere behandle som søppel!!!

Skrevet

Da får du true han med samlivsbrudd hvis han ikke klarer å ta seg sammen!! Sett opp en liste over ting han skal gjøre eller dra bort en dag eller to og la han få se hvilken jobb det er du egentlig gjør.

Hvis du tør å overlate barna til han alene da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...