Gå til innhold

gud, jeg tror jeg dauer


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så støl etter en litt overdreven treningsøkt, at jeg holder på å bli gal.

 

Er stiv som en pinne, må t.o.m ha hjelp til å sette meg ned. Noen gode tips for at jeg skal komme i gjenge litt fortere?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Lett trening. Gå en tur eller noe.

Skrevet

ja, litt oppvarming, og en god ut tøying....men ikke stopp med treninga, da blir du sånn hver gang.

 

jeg trener 6 dager pr uke nå, og det er deilig, ikke lemster i det hele tatt nå.....

 

men det er bare for en periode her asså,skal ta av meg en del kilo,så trenger litt pangstart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...