Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 er så støl etter en litt overdreven treningsøkt, at jeg holder på å bli gal. Er stiv som en pinne, må t.o.m ha hjelp til å sette meg ned. Noen gode tips for at jeg skal komme i gjenge litt fortere?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Lett trening. Gå en tur eller noe.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 ja, litt oppvarming, og en god ut tøying....men ikke stopp med treninga, da blir du sånn hver gang. jeg trener 6 dager pr uke nå, og det er deilig, ikke lemster i det hele tatt nå..... men det er bare for en periode her asså,skal ta av meg en del kilo,så trenger litt pangstart.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå