Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

nå er da ikke jeg gravid da:P er enda prøver! så om du er gravid får du gjøre det selv da veitdu :)

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det står da lesbiske prøvere:) Ikke lesbiske gravide;) Greit å følge med , men å ha "gravid samtaler" her blir litt dumt.

 

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

 

Tror ikke de fleste tenker over det sånn.. Bortsett fra du.. :P Du får lage en "Lesbiske gravide" tråd da vettu :)

 

Anonym poster: e6ad8aba4a9f1d13280ff96ae61a34c4

 

nå er jeg både lesbisk og gravid, men synes det er flott å være på denne tråden selv om jeg var så heldig å bli gravid. Nå håper jeg bare de andre også kommer etter. Er nok ikke mange som reagere om vi gravide skriver og følger med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står da lesbiske prøvere:) Ikke lesbiske gravide;) Greit å følge med , men å ha "gravid samtaler" her blir litt dumt.

 

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

 

Tror ikke de fleste tenker over det sånn.. Bortsett fra du.. :P Du får lage en "Lesbiske gravide" tråd da vettu :)

 

Anonym poster: e6ad8aba4a9f1d13280ff96ae61a34c4

 

nå er jeg både lesbisk og gravid, men synes det er flott å være på denne tråden selv om jeg var så heldig å bli gravid. Nå håper jeg bare de andre også kommer etter. Er nok ikke mange som reagere om vi gravide skriver og følger med her.

 

Enig med deg! :) Hvis folk skal sitte å irritere seg over det, som anonym tydeligvis gjør, så får man heller slutte å være her inne da..?

 

Anonym poster: e6ad8aba4a9f1d13280ff96ae61a34c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er så mange som mener at vi som er gravide ikke skal være her. Det er som m&c skrev, vi er ikke så mange her inne. Så en plass må vi da få lov til å skrive, støtte, rose, oppmuntre og bare være oss liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror ikke det er så mange som mener at vi som er gravide ikke skal være her. Det er som m&c skrev, vi er ikke så mange her inne. Så en plass må vi da få lov til å skrive, støtte, rose, oppmuntre og bare være oss liksom.

 

Som jeg skrev! er jo jeg som har startet denne tråden, å det gjorde jeg for at jeg ville finne flere som er min situasjon:) Samme om dem er gravide eller prøvere :) Jeg syntes uansett det er koselig å kunne snakke med andre som er lesbiske og ønsker seg/er på vei med barn :)

Endret av BareC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig i svangerskapet, så var det kvalme, oppblåst mage og lite energi som gjaldt.. Det var ikke så veldig kjekke uker, og jeg følte meg veldig likegyldig til alt, tilogmed det at jeg var gravid!

 

Off, ikke så veldig kjekt å tenke tilbake på! Men når den perioden var over, så ble alt plutselig så utrolig lett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det er lettere for deg nå :)

den siste uka har jeg har sykt mye melkeaktig utflod.... og har vondt i puppene (vet ikke om det er fordi jeg kar kjent etter så mye) Men kjente plutselig en dag at jeg hadde vondt i puppene så har liksom forsatt og kjenne! (prøver å ikke klemme)

å i tillegg våkner jeg med vondt i ryggen hver morgen og det går ikke over :S (det hadde jeg sist jeg var gravid)

Men har liksom ikke på følelsen at jeg er gravid igjen :S Så blir sykt usikker :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei Bare c?

Jeg har også den siste uken hatt mye melkeaktiv utflod og vondt puppene. Bir sykt kvalm om jeg blir veldig sliten, spes på kvelden. Men ellers er jeg fin. Orker ikke så mye som før, men skal heller ikke klage.

Er nå 7+1.

 

Mandag er det første time til jordmor og tirsdag er det ultralyd på ivf oslo. gjett om vi gleder oss.

Håper å få se et bankene hjerte slik at angsten for SA skal slippe litt. Har ikke hatt noe blødninger eller uvanlige smerter, men angsten er der i bakhode hele tiden dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei Bare c?

Jeg har også den siste uken hatt mye melkeaktiv utflod og vondt puppene. Bir sykt kvalm om jeg blir veldig sliten, spes på kvelden. Men ellers er jeg fin. Orker ikke så mye som før, men skal heller ikke klage.

Er nå 7+1.

 

Mandag er det første time til jordmor og tirsdag er det ultralyd på ivf oslo. gjett om vi gleder oss.

Håper å få se et bankene hjerte slik at angsten for SA skal slippe litt. Har ikke hatt noe blødninger eller uvanlige smerter, men angsten er der i bakhode hele tiden dessverre.

 

Jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke :S skal ikke teste før på tirsdag! er 10 dager siden el... men har liksom en følelse på at jeg ikke er gravid :S Men blir jo litt usikker da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei Bare c?

Jeg har også den siste uken hatt mye melkeaktiv utflod og vondt puppene. Bir sykt kvalm om jeg blir veldig sliten, spes på kvelden. Men ellers er jeg fin. Orker ikke så mye som før, men skal heller ikke klage.

Er nå 7+1.

 

Mandag er det første time til jordmor og tirsdag er det ultralyd på ivf oslo. gjett om vi gleder oss.

Håper å få se et bankene hjerte slik at angsten for SA skal slippe litt. Har ikke hatt noe blødninger eller uvanlige smerter, men angsten er der i bakhode hele tiden dessverre.

 

Skjønner dere gleder dere masse :) Angsten for SA hadde jeg også.. men jeg mistet da :/ 6+0.. så da ente jeg opp som prøver igjen.. men du hadde merket om noe var galt.. jeg skjønte det med engang at det var noe .. Krysser fingrene for dere :) Dette går fint <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei Bare c?

Jeg har også den siste uken hatt mye melkeaktiv utflod og vondt puppene. Bir sykt kvalm om jeg blir veldig sliten, spes på kvelden. Men ellers er jeg fin. Orker ikke så mye som før, men skal heller ikke klage.

Er nå 7+1.

 

Mandag er det første time til jordmor og tirsdag er det ultralyd på ivf oslo. gjett om vi gleder oss.

Håper å få se et bankene hjerte slik at angsten for SA skal slippe litt. Har ikke hatt noe blødninger eller uvanlige smerter, men angsten er der i bakhode hele tiden dessverre.

 

Skjønner dere gleder dere masse :) Angsten for SA hadde jeg også.. men jeg mistet da :/ 6+0.. så da ente jeg opp som prøver igjen.. men du hadde merket om noe var galt.. jeg skjønte det med engang at det var noe .. Krysser fingrene for dere :) Dette går fint <3

Ja, håper dette går veien. Beroliger meg med at de verste ukene er over nå. Har som sagt ikke noe som tilsier at det skal komme noen uhell..men må bare slutte å lese på google. Er så mye triste historeir og synsing. Blir jo gal av mindre.

 

Krysser fingre for deg at du er gravid jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei Bare c?

Jeg har også den siste uken hatt mye melkeaktiv utflod og vondt puppene. Bir sykt kvalm om jeg blir veldig sliten, spes på kvelden. Men ellers er jeg fin. Orker ikke så mye som før, men skal heller ikke klage.

Er nå 7+1.

 

Mandag er det første time til jordmor og tirsdag er det ultralyd på ivf oslo. gjett om vi gleder oss.

Håper å få se et bankene hjerte slik at angsten for SA skal slippe litt. Har ikke hatt noe blødninger eller uvanlige smerter, men angsten er der i bakhode hele tiden dessverre.

 

takk :) skal holde deg oppdatert :)

så hadde det vært koselig om du forteller hvordan det går hos jordmor og ul :)

 

 

Skjønner dere gleder dere masse :) Angsten for SA hadde jeg også.. men jeg mistet da :/ 6+0.. så da ente jeg opp som prøver igjen.. men du hadde merket om noe var galt.. jeg skjønte det med engang at det var noe .. Krysser fingrene for dere :) Dette går fint <3

Ja, håper dette går veien. Beroliger meg med at de verste ukene er over nå. Har som sagt ikke noe som tilsier at det skal komme noen uhell..men må bare slutte å lese på google. Er så mye triste historeir og synsing. Blir jo gal av mindre.

 

Krysser fingre for deg at du er gravid jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det ble litt rart , men står i midten der hvertfall :P

 

da har jeg vært på ul, det viste seg og ikke bare være en baby, men To.

 

Fikk se to sterke bankene hjerter og to sterke kropper inni magen min.

Har litt skrekk blandet fryd og merker at hode mitt må omstille seg kraftig. Men jeg er veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, det må jeg si!! Gratulerer så mye, sååå kjekt!! :) To sterke hjerter er ikke bare bare altså.. ;)

 

Hvis det er de første barna, så går det nok lettere enn om dere har barn fra før. Kan jeg tenke meg iallefall, med tanke på underholde en 3 åring eller noe, OG to babyer.. Hehe..

 

Håper alt går bra fremover, lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, det må jeg si!! Gratulerer så mye, sååå kjekt!! :) To sterke hjerter er ikke bare bare altså.. ;)

 

Hvis det er de første barna, så går det nok lettere enn om dere har barn fra før. Kan jeg tenke meg iallefall, med tanke på underholde en 3 åring eller noe, OG to babyer.. Hehe..

 

Håper alt går bra fremover, lykke til!! :)

 

Nei, dette er de første barna våres. Første forsøk med vanlig inseminasjon og tvillinger (toegga) er uvanlig, men er veldig glad. Må bare fordøyes litt. Har jo innbilt meg hele tiden at jeg kun hadde en inni meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...