Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 nå blir det jo tufs med 2 som skal være med, og jeg som har betalt alt,de lovet å være med, men ikke nå lengre, de har heller ikke betalt. er det noen som vet åssen jeg kan få igjen pengene for billettene??? vi har ringt norwegian,men de kansellerer ikke.selv om vi har avbestillingsgebyr,da gjelder kun legeærklæring, men det går jo ikke på det. vi betalte med visa, hjelper det?? turen er 30 nov, så vi har god tid..... dette gjelder tilsammen 5 billetter,til gran canaria, 1 uke, kun fly.vi er 3 som skal reise.....så er 2 til overs...kjedelig å miste 5500 asså... noen med noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Billetter med lavprisfly er jo ike refunderbare, så her har du dessverre ingen sak mot selskapet. Men de som har trukket seg må jo betale deg for turen! Eller: Få med noen andre og betal gebyr på noen hundrelapper for å endre navn på billettene.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 ja,det er det jeg frykta....får høre om det er noen andre....
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 de som ikke skal med må jo betale for billettene, regner med de visste at det var bindene påmelding?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 joda,de viste det, men forholdet røyk....
Pigalopp:-) Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 joda,de viste det, men forholdet røyk.... De må jo skjønne at DU ikke skal betale billettene deres fordi og forholdet røyk...
ariel78 Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Du skal jo ikke lide for at de ikke kan dra, de må betale deg eller skaffe noen andre som reiser.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Norwegian tar 249 kr per person hver vei for å endre navn, så billettene kan selges på Finn. Få inn penga fra de som har kansellert, og be dem ordne opp sjæl. Dette skal vel ikke du lide tap for. Man kan også endre strekning og tidspunkt mot et lignende gebyr, så da jo disse personene betale deg for billettene, og selv endre til en annen tur.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 330 pr flight, altså 660 t/r å endre navn....pr pers. ja, vet jeg har vært dum,men åssen er det ikke da.....ville bare være snill jeg, og dette er de nermeste en kan tenkte seg i fam, for å nevne det.... men nå spør vi andre om de vil være med, og betale oss litt etter litt....vi vil helst ha med noen vi liker da...hehe.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå