Gå til innhold

Jeg har en venninne som er veldig syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilbudt å hjelpe med barnepass, men de har foreløpig kontroll.

Ønsker å kjøpe en fin kurv til henne med litt hyggelige ting oppi.

Noen som har innholdstips?

Hun er sengeliggnde med voldsomme hodesmerter, slapp og i generell dårlig form. Må holde seg i ro en god stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umiddelbart tenker jeg at det kanskje kan være god ide med noen filmer? Hvis hun stort sett oppholder seg i senga, kan det være hyggelig med litt underholdning! Men kanskje ikke voldsomme actionfilmer hvis hun har hodepine.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Happy endign filmer!

yndlingsgodteriet hennes + helsebringende te´er, vitaminbjørner :P et hyggelig kort der du skriver du gjerne stiller opp på hva det måtte være. Gavekort på barnevakt, gavekort på masasje, masse blader + noen lettleste bøker kanskje?

Et sesong av en serie du tror hun liker.

Skrevet

Jeg ville hvertfall puttet oppi noe frukt. Selv er jeg ikke så fryktelig glad i frukt, men om jeg er dårlig, og spesielt da har hodepine, smaker det ofte veldig godt med frukt :)

Skrevet

En god pysj

Bodylotion

Te i løsvekt+tesil

En fin kopp

Sjokolade

En god bok eller et blad

Skrevet

Jeg hadde satt mer pris på ei god bok om jeg hadde hatt hodesmerter. vet selv hvordan det er å ha hodesmerter 24/7 nermere to mnd, og tv var ikke førstepri for å si det slik. men en god tanke var det;-)

Hadde det vært meg hadde jeg satt pris på bøker, blader, selvpleieprodukter (føler seg litt bedre etter litt egenpleie;-) kanskje en film til litt bedre dager evt, varmeflaske ol. du vet kanskje best hva hun ville satt pris på;-)

Skrevet

Tusen takk for flotte tips! Nå er kverna igang her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...