Magehus Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Har tilbudt å hjelpe med barnepass, men de har foreløpig kontroll. Ønsker å kjøpe en fin kurv til henne med litt hyggelige ting oppi. Noen som har innholdstips? Hun er sengeliggnde med voldsomme hodesmerter, slapp og i generell dårlig form. Må holde seg i ro en god stund.
Blt Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Umiddelbart tenker jeg at det kanskje kan være god ide med noen filmer? Hvis hun stort sett oppholder seg i senga, kan det være hyggelig med litt underholdning! Men kanskje ikke voldsomme actionfilmer hvis hun har hodepine.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Happy endign filmer! yndlingsgodteriet hennes + helsebringende te´er, vitaminbjørner et hyggelig kort der du skriver du gjerne stiller opp på hva det måtte være. Gavekort på barnevakt, gavekort på masasje, masse blader + noen lettleste bøker kanskje? Et sesong av en serie du tror hun liker.
:o) :o) :o) Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg ville hvertfall puttet oppi noe frukt. Selv er jeg ikke så fryktelig glad i frukt, men om jeg er dårlig, og spesielt da har hodepine, smaker det ofte veldig godt med frukt
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 En god pysj Bodylotion Te i løsvekt+tesil En fin kopp Sjokolade En god bok eller et blad
Ennai Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg hadde satt mer pris på ei god bok om jeg hadde hatt hodesmerter. vet selv hvordan det er å ha hodesmerter 24/7 nermere to mnd, og tv var ikke førstepri for å si det slik. men en god tanke var det;-) Hadde det vært meg hadde jeg satt pris på bøker, blader, selvpleieprodukter (føler seg litt bedre etter litt egenpleie;-) kanskje en film til litt bedre dager evt, varmeflaske ol. du vet kanskje best hva hun ville satt pris på;-)
Magehus Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2012 Tusen takk for flotte tips! Nå er kverna igang her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå