Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 jeg er helt blåst på netthandling... jomfru sådan;) vil bestille en del justin bieber effekter til bonusgull Det står 49 kr frakt men det er vel på hele bestillingen regner jeg med?
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Selvfølgelig, om du bestiller alt i en sending :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 flott;) måtte nesten være det:) takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå