Gå til innhold

To spm bare, håper på svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 36. Fikk en kjempe arbeidslyst i dag, kan det være noe før fødsel? Kom også litt slim for og kalle det det når jeg var på toalettet ca en spiseskje, er det slimproppen?

Videoannonse
Annonse
Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

At det er noe på gang, godt mulig, MEN det kan ta flere uker før det skjer noe. Ikke ødelegge deg selv med å gå å tro at det skjer noe snart, ventetiden blir uuuutholdelig da. Og ja, jeg snakker av erfaring ;-)

Skrevet

Denne arbeidslysten kan være det de kaller redebygging. Mange får det når svangerskapet nærmer seg slutten. Urgamle instinkter våkner til live :)

Hva slimet angår så vet jeg ikke. Kan godt hende det er slimproppen som begynner å løsne.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, husker ikke hvordan alt var sist gang. Fikk da 2 uker før termin :) kjent så lite liv i dag, så har et håp ;)

Skrevet

Og nå ei skikkelig omgang med oppkast :( æsj...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Tusen takk, husker ikke hvordan alt var sist gang. Fikk da 2 uker før termin smile.png kjent så lite liv i dag, så har et håp wink.png

Hvis du kjenner lite liv SKAL DU TA KONTAKT MED FøDEN!!!!!

Skrevet

Har kjent liv, men vært litt roligere i dag.

Skrevet

Jeg var inne på sparkekontroll dagen før jeg fødte fordi jeg syns det var litt roligere.. Men vet ikke om det er noe i det :)

Skrevet

Ok, håper ikke det skjer enda. Er bekymret, men vill jo merke det mer utover natten om det er i gang. Litt tidlig enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...