Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er gravid i uke 36. Fikk en kjempe arbeidslyst i dag, kan det være noe før fødsel? Kom også litt slim for og kalle det det når jeg var på toalettet ca en spiseskje, er det slimproppen?
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 At det er noe på gang, godt mulig, MEN det kan ta flere uker før det skjer noe. Ikke ødelegge deg selv med å gå å tro at det skjer noe snart, ventetiden blir uuuutholdelig da. Og ja, jeg snakker av erfaring ;-)
PintSizedDictator Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Denne arbeidslysten kan være det de kaller redebygging. Mange får det når svangerskapet nærmer seg slutten. Urgamle instinkter våkner til live Hva slimet angår så vet jeg ikke. Kan godt hende det er slimproppen som begynner å løsne. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Tusen takk, husker ikke hvordan alt var sist gang. Fikk da 2 uker før termin kjent så lite liv i dag, så har et håp
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Og nå ei skikkelig omgang med oppkast æsj...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Tusen takk, husker ikke hvordan alt var sist gang. Fikk da 2 uker før termin kjent så lite liv i dag, så har et håp Hvis du kjenner lite liv SKAL DU TA KONTAKT MED FøDEN!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Har kjent liv, men vært litt roligere i dag.
1+1=4 <3 Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg var inne på sparkekontroll dagen før jeg fødte fordi jeg syns det var litt roligere.. Men vet ikke om det er noe i det
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Ok, håper ikke det skjer enda. Er bekymret, men vill jo merke det mer utover natten om det er i gang. Litt tidlig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå