Gå til innhold

fortelle kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i 2,5 år, men det var slutt mellom oss i fire måneder rundt sommeren. I denne perioden var jeg på fest, ble desverre litt for full og klinte med en person kjæresten min kjenner ganske godt. Dro hjem alene bare så det er sagt.. Egentlig ser jeg på denne episoden som helt ubetydelig og hadde nok glemt hele greia for lengst..hadde det ikke vært for at denne fyren viser seg å være av det intense slaget..sender meldinger og blomster, to buketter på samme dag faktisk! Meldingene kommer gjerne langt på natt, er redd kjæresten skal se dette. Jeg svarte han i en nøytral tone rett etter episoden. da jeg ble sammen med kjæresten igjen informerte jeg han om dette, og ba han slutte å sende meldinger. Men neida...fortsetter selv om han ikke får svar. Nå angrer jeg helt sinnsykt på at jeg ikke fortalte alt med en gang, virker så uærlig og rart å plutselig stå fram nå. Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Ville sagt det, for det kommer garantert ut til slutt.

Skrevet

Jeg ville fortalt ham det som det er. Du har ditt på det tørre: Det var slutt mellom dere, og du dro alene hjem. Mulig kjæresten din vil bli litt såret først, men med tiden vil hanskjønne at dette faktisk er ubetydelig for deres forhold.

Skrevet

Jeg ville sagt det,da slipper du å tenke mer på det og være redd for at han skal få vite det på en annen måte.

Skrevet

Sikkert greit å fortelle, siden han er såpass intens.

Du kan bruke " We were on a break" frikortet, og burde slippe unna med det.

Skrevet

Slutt er slutt og du har ikke gjort noe galt! Slutt med å ha dårlig samvittighet og så kan du si til kjæresten din at du kysset en fyr på fest når det var slutt og han gir seg ikke... :-)

Skrevet

Hadde du klina med en fyr en gang, og aldri mer hørt noe om det, så ser jeg ikke grunnen til at du "måtte" fortalt det. Men når vedkommende er slik du forklarer, og ikke vil gi seg, så ville jeg ha fortalt kjæresten.. I stedet for å lage flere løgner, som baller på seg, fordi du skal holde meldinger og blomster skjult..

Si det som det er, "Herregud, jeg klina me fyren en gang i fylla, og nå vil han ikke gi seg med å mase..." Få med at det var i perioden det var slutt mellom dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...