Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Var på trening i dag og tror jeg klarte å ødelegge kneet mitt Etter trening dro jeg for å ta sol og når jeg var ferdig der og skulle kle på meg sviktet kneet mitt og siden da har jeg hatt ganske vondt over kneet. Det gjør mest vondt når jeg bøyer kneet Det blir stivt om jeg sitter for lenge og gjør vondt når jeg reiser meg og strekker ut. Det passer så utrolig dårlig om jeg har skadet kneet nå,for jeg skal på ferie om 6 dager. Er typisk at det skal skje nå Jeg håper det er bedre i morgen ellers får jeg få fysioterapauten min til å se på det på onsdag. Jeg klarer å gå på det,så da kan det vel ikke være så ille??
Major HotLips Houlihan Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Er det hovent? Jeg tipper at du har forslått det litt og at det går over om noen dager, så lenge du klarer å trå på det så er det ikke så ille
skinnfilla Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 ai da ! Men kanskje ikke gå på det? selv om du kan? ville sett det an i morra. håper du får en fantastisk tur uansett:) Lykke til og god bedring!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Typisk at sånt skjer rett før turen deres! Det er alltid vanskelig å si utifra en beskrivelse, men de gangene jeg har skadet kneet mitt har det ikke vært tvil om hvor ille det er. Da var det bare å kjøre på med is (kneet ble dobbel str), og ringe legevakten med en gang. Skal sies at her er alt av menisk og korsbånd helt på bærtur, og har operert samme kneet to ganger. God bedring (og god tur til Thailand )!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2012 Å, sÅ glad jeg ble for svarene deres Er ikke hovent og har hatt is pÅ det sÅ da satser jeg pÅ at det gÅr bra "puster lettet ut"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå