Gå til innhold

Julegaver til 18-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker 18 år gamle jenter seg til jul? Har budsjett på maks 300 pr pers i år, og hadde egentlig håpt å kunne gjøre noen kupp på ebay.

Hvilke merker er inn i forhold til sminke nå for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så glad i å gi gavekort, men her hadde jeg gitt gavekort til HM.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Om du skal shoppe på ebay kan du jo få masse glo minerals el i.d sminke, men litt vanskelig å kjøpe slite mtp fargevalg da? Hva med heller gode hårpleieprodukter? :-) strawberrynet.com har jo masse bra til levelige priser :-)

Skrevet

tenkte jeg skulle kjøpe et stilig smykketre til ei på 17 år.

Skrevet

Hårpleie var en god ide ja :)

Prøver å unngå gavekort, men har det i bakhodet hvis alt anne skjærer seg.

Skrevet

Verdens beste hårkur har de jo til 150,- el noe, så jeg hadde ikke tvilt. Litt kjedelig å kjøpe sminke som man ikke får byttet. :-)

Skrevet

Verdens beste hårkur har de jo til 150,- el noe, så jeg hadde ikke tvilt. Litt kjedelig å kjøpe sminke som man ikke får byttet. :-)

Hvilket merke er det? Kikket såvidt, og konstanterte at jeg ikke har hørt om særlig mange av merkene de hadde :D Ramla av populærbølgen for over 10 år siden, så jeg er helt blank :P

Skrevet

Hihi, kan ikke følge med på alt ;-) joico K-pak deep penetraiting reconstructor :-)

Skrevet

Det var så lite :-)

Skrevet

En18 åring står vell på nippet til å flytte hjemmefra. Da tenker jeg at gode gaver kan være kjøkkenutstyr, sengetøy, vekkeklokke, kokebok, verktøysett ol.

Skrevet

Hva ønsker 18 år gamle jenter seg til jul? Har budsjett på maks 300 pr pers i år, og hadde egentlig håpt å kunne gjøre noen kupp på ebay.

Hvilke merker er inn i forhold til sminke nå for eksempel?

Blush.no og blivakker.no

Kjøp en biosilk til jentene. Det er et populært produkt som passer ALLE. Jeg er selv ganske ung skjønner du, så jeg kan si med sikkerhet at de fleste blir glade for det. Det er gratis frakt på blush og blivakker. Tar også bare et par dager før det er i postkassen. De er på salg der inne til litt over hundrelappen. :)

Skrevet

Det er ikke alle jenter på 18 som blir glade for sminke. Se ann jenta. Noen vil mye heller ha en god bok eller en drill.

Skrevet

Hva med en stilig veske? Jeg fikk det stadig vekk, og det trenger ikke koste all verden. Ellers så er ting som flyttevekk gaver veldig kjekt å ha (ble selv veldig glad for sånt) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...