Gå til innhold

Noen flere som er hjemme med to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en på 18 mnd og en på litt over en uke :)

Jeg har store ambisjoner om å ha begge hjemme, men synes det er veldig slitsomt, hvertfall nå som jeg ikke kan løfte eldstemann etter keisersnittet. Har fortsatt restriksjoner de neste 5 ukene, og holder allerede på å gå på veggen av å være stuck inne.

Ute regner det hele tiden, og veien her vi bor er ødelagt av skogsmaskiner som har tynnet skog, så det er bare gjørme. Søskenvogna blir dessuten for tung å dra/skyve opp bakkene.

Begynner å angre bittelitt på at vi ikke ordnet barnehageplass, men regner med det blir bedre tider når jeg kan løfte igjen, og vi kommer oss ut i verden igjen (avhengig av bil). Akkurat nå er motivasjonen litt dalende, så jeg håper det er noen der ute som kan piffe meg opp igjen, og gjerne fortelle hva DERE gjør på når dere er hjemme med to små?!

Hvor ofte er dere sosiale med andre barn osv? Hvilke aktiviteter gjør dere inne? Er så redd for at det er for kjedelig hjemme for eldstemann :-/

Har jeg tatt meg vann over hodet kanskje? Eller er jeg bare litt for hormonell og sliten akkurat nå? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er det 12,5 mnd mellom ungene, og fra gutten var 12,5mnd til han var 18 mnd var jeghjemme med de begge hver dag, det er slitsomt, og ikke alltid like lett å følge opp egene forventninger. Fingermaling er hvertfall en suksess her, guttungen gjorde gladelig det, mens jeg ammet/ga flaske. Ellers var det å lese bok, synge, bygge duplo ol. Var aktiv med storebror når han ba om det, og lillesøster når hun ba om det, var de ute etter oppmerksomhet samtidig, så leste jeg bok for gutten mens jenta fikk mat, eller sang og lekte "grimas leken" om ene måtte byttes bleie på :)

Men nå er han 50% i bhg.. Vel, han er fortsatt mer hjemme enn 50% bhg, siden huset er kaldt, og han ALDRI blir helt frisk igjen :-/ Gleder meg til vi kommer inn i varmere hus ja..

Men nå går det mye i å si ord på det han peker på (er 20 mnd om 2 dager) si regler og viser, synge, leke "sokkedukken kiiiler deg" ol.. Er slitsomt det hele, nå har jeg hatt de stort sett alene og nesten hver dag i 7,5 mnd, og er totalt utslitt.. Begge får tenner samtidig, de er konstant syke og søvn er bare et fjernt minne ;) Så jeg vil nå si at de 50% i bhg gjør godt for oss alle, hadde han bare blitt frisk snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...