Gå til innhold

Hvor handler dere mammaklær?


Jeanskin

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjenner at selv tights begynner å bli trangt om 17 ukers magen, så jeg har begynt å kikke etter mammaklær. Husker ikke om jeg tok vare på klærne fra forrige gang. Haha, de dukker vel opp når jeg er ferdig.. Synes det er litt kjipe klær på hm, vet dere om noen bra nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fornøyd mamma til snart 3

Hennes og mauritz. Eneste stedet jeg synes de har klær som er billige nok for kun få måneders bruk... Og så synes jeg i grunn de har ganske mye fint :) Kanskje har de mer i nettbutikken enn i butikken også?

 

Ellers kan det være du kan bruke en del løssittende klær som ikke er mammaklær også. Sjekk i skapet hva du har før du kjøper for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamalicious.no har mye fint, jeg bestilte en kjole og en jakke derfra og fikk det etter 4 dager. Bestilte en bukse og men den sendte jeg tilbake for ble litt stor. det andre var supert. Nelly.com har og egen mamma del. Ellers finner jeg topper og gensere overalt. Mye litt store fine gensere nå man fint kan bruke til tights el trange jeans... Mitt ligger foreløpig i skapet. 18 uker og går fint inn i flere av jeansene mine enda....

 

Ps er billig og. Kjole 298,- jakke/cardigan 259,- ;)

Endret av Mmbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...