Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har vært singel i noen år nå, og for noen måneder siden møtte jeg en flott mann på et utested. Vi har datet en stund nå og sover ofte hos hverandre når jentungen er hos pappan. Han er morsom, snill og veldig sjenerøs. Begge to har snakket om å ta steget videre og bli kjærester og jeg tror det er der landet ligger. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, annet enn at jeg har en del tanker rundt dette at han har så mye penger. Han er god for MANGE millioner og er et kjent fjes innen hans bransje. Det er nesten så jeg er redd for å gå inn i forholdet med noen som ligger så mye over meg økonomisk. Det føles ikke helt rett og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. En del av meg tenker YES mens en annen del tenker at jeg bare vil stikke. å ha det veldig bra økonomisk skader jo ikke, men nå når jeg står her med en mangemillionær føler jeg meg så mye under han og tenker at jeg kanskje burde finne meg en som kanskje matcher meg bedre slik at man i framtiden kan betale like mye på utgifter, kanskje blir lettere enige om prioritering av penger osv.. Et veldig overfladisk og teit ekspempel: Om jeg vi skal dra på sydentur, skal jeg spare i flere måneder for å kunne dra, eller skal jeg la han betale alt og reise om han tilbyr seg? Der er tanker ala det som slår meg. Jeg liker ikke å ta i mot, men han er veldig glad i å bruke penger selv. Noen som har erfaring med å ha en veldig rik mann?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Kan du ikke bare date han for den mannen han er? Ikke ikke tenke på pengene hans? Er jo bare å late som ingenting det. Er vel ikke slik at han ikke vet om din situasjon så han vil neppe forvente at du kan trappe opp på spontane ferieturer med mindre han spanderer. Han vet vel hvem du er og liker deg for det gjør det samme tilbake =)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Bare fortsett å date ham du, så ser du jo hva som skjer. Ikke ta sorgene på forskudd, og la ham spandere om det er det han vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå