Gå til innhold

siklesmekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen nettbutikker som fører disse billig? Evt i fler-pack? Har trålet sidene nå, men finner til hundrelappen og mer. Synes det blir litt drøyt når vi nå er inne i en periode hvor jeg skifter 2-3 om dagen... Må jo ha noen...

Blir glad for tips til nettbutikker, så jeg kan bestille Nå (skulle jo helst hatt igår, ikke sant... hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har. 5 stk for 39. Gode er de og.

Skrevet

Sparkjøp billig og fine 39 pr stk

Skrevet

Dere snakker om vanlige smekker. Name it har sikklesmekker til 30-40 kr.

Skrevet

Snakker om siklesmekker. Det har de på ikea.

Skrevet

Også leverer de kjapt :)

Skrevet

Har også fra lille mille! Rask levering, ingen toll, og bedre kvalitet enn name it iallefall;)

Skrevet

Takk dere! Da har jeg gått bananas og bestilt 17 smekker fra LilleMille, hahahaha. Var så mye fine farger at jeg ikke klarte velge. Gutten her må fint bruke lilla, rødt og plomme også nå ;) Tusen takk for hjelp!! Så håper jeg de ikke tar mange dagene før jeg har de i postkassa!

Skrevet

Vi brukte smekkene fra name it. var veldig fornøyd med de. har brukt de så mye de siste to årene at de er utvasket og stygge, men fremdeles like hele:-) og sikling sto (står!) det ikke på! Når han var litt mindre måtte vi bytte minimum 1 gang i timen. og da var de så våte at det var dammer av sikkel på de:-P

glad det verste er over nå, selv om han bestandig er våt på klærne nå og:-P er iallefall ikke dammer lenger:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...