Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er i uke 5 og trur jeg har klart å få i meg gift.Vasket kjøkken benken med kjøkkenspray i stad.Smurte meg ett par brødskiver,og spiste de opp..Men det smakte kjøkkenspray av de..Er det farlig for fosteret??
Turtelduen Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Tror du kan ta det helt med ro, går nok helt fint. Hadde du drukket det ville jeg reagert. Men her er det snakk om noen få dråper.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Ehm... Du er gravid. Luktesansen din har sikkert eksplodert. I tillegg til hormonene. Jeg ville ikke tenkt så hardt på det.
Februargullet2013 Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Det bør du kanskje ringe legevakten og høre tror jeg,de vet
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Sier som de andre; giftsentralen eller legevakt, ikke bim/dib
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Hvorfor spiste du de opp hvis de smakte kjøkkenspray? Foreslår at du googler stoffene som er i sprayen, evt ringer giftinformasjonssentralen....
Miamimom Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Sluttet du å spise når du kjente det smakte kjøkkenspray,eller spiste du de og kom på etterpå at man ikke bør nyte kjøkkenspray når man er gravid?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Sluttet du å spise når du kjente det smakte kjøkkenspray,eller spiste du de og kom på etterpå at man ikke bør nyte kjøkkenspray når man er gravid? *Fnis*
*SommerFrisk* Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Er i uke 5 og trur jeg har klart å få i meg gift.Vasket kjøkken benken med kjøkkenspray i stad.Smurte meg ett par brødskiver,og spiste de opp..Men det smakte kjøkkenspray av de..Er det farlig for fosteret?? Hehe for det første så er det ikke et foster på en god stund enda, for det andre, slapp av
Gjest Gullguttene Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Hvorfor spiste du brødskiver som smakte kjøkkenspray? Vil ikke tro det er spesielt farlig i så liten mengde, men ring giftinformasjonen hvis du er bekymra.
*SommerFrisk* Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Sluttet du å spise når du kjente det smakte kjøkkenspray,eller spiste du de og kom på etterpå at man ikke bør nyte kjøkkenspray når man er gravid? HA HA HAAA!!
skinnfilla Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Sluttet du å spise når du kjente det smakte kjøkkenspray,eller spiste du de og kom på etterpå at man ikke bør nyte kjøkkenspray når man er gravid? hi hi litt sånn: hmmm denne smakte kjøkkenspray, tror jammen jeg spiser resten OG den andre skiva og ;P Men ellers så tror jeg du kan ta det med ro;)
Guttaboys Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 Du minner meg om hun gravide som var LIVREDD fordi hun hadde sprayet håret, og uheldigvis fått et hårstrå i munnen som smakte hårspray...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå