Gå til innhold

Dere med katt(er).. Spm ang fôr og pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange katter har dere? Hva slags fôr? Og hvor mye koster det dere bruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Royal Canin, sterilisert, 10 kg sekk for ca 600 Har 2 katter og sekken varer en god stund:) kunne sikkert funnet noe billigere, men de er veldig glad i maten sin:)

Skrevet

Akkurat nå har jeg ikke katter, men da jeg hadde fikk de Royal Canin.

Skrevet

royal canin, kjøper også 10 kg sekk. varer leeeenge

Skrevet

Har 6 kastrater. Bruker specific og betaler i overkant av 400kr for en sekk på 7.5 kg. Varer lenge, ihvertfall i 1 mnd.

Skrevet

Bruker royal canin. Betaler 600 for en 10 kilos sekk, har den i ca 3 mnd eller mer. Har 2 katter.

Skrevet (endret)

bruker Cenaturio (tørrfor), ett for som er uten tilsatte kjemikalier eller kunstige tilsetningsstoffer. Kun naturlige råvarer. 10kg sekk varer nesten 1 år. vi har en kastrert hannkatt. koster rundt 290,- ca.

Bruker også litt wischas eller annen type våtfor en gang i blandt..

Endret av katha90
Skrevet

Har en katt. Kjøper Royal Canin Sterilised 32. Koster 345 for 4kg. Varer i nesten 2mnd. Litt mer nå som han er på slankekur. :P

Skrevet

Har tørrfor 10 kg IAMS som koster ca 500 kr. Har en katt og den spiser ca 3 kg mat på en måned.

Skrevet

jeg kjøper 10 kg sekk royal canin hos animail.no for ca 600 kr inkludert frakt:) varer leeeenge.

Skrevet

2 steriliserte/kastrerte huskatter, 1 av hvert kjønn. De får vanlig billigfor, tørrfor fra Whiskas, 1 eske til 35 kr holder ca 1 uke. I tillegg får de av og til Whiskas våtfor, 10 poser koster vel 60 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...