Gå til innhold

Hva ville du gjort? Ang. bursdagsgave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen vår fyller snart 8 år, og i den anledning ønsker han seg veldig en sparkesykkel av merket "Skut". Det er kun denne typen han ønsker seg, den må bestilles fra Danmark.Dette er noe vi kan gjøre uten problem.Avtalen var at mine foreldre skulle kjøpe denne til han, vi skulle bestille den.

I dag kom mine foreldre og sa de hadde kjøpt en flott sparkesykkel til han....Ikke Skut som han ønsker seg, men oe annet greier fr XXL.

Jeg vet han kommer til å bli dønn skuffet, og helt sikkert ikke ville ha den (Alle kompisene har Skut).

Jeg sprte om de ikke bare kunne returnere den, men det kan de ikke for min far har allerede skrudd den sammen...

Kjenner jeg rett og slett blir ganske irritert da bådesønnen vår og vi har sagt veldig klart ifra at det er kun Skut han ønsker seg, og likevel går de å kjøper noe annet.

Syntes faktisk det blir veldig kjedelig å se ansiktet hans da han pakker opp en sparkesykkel ikke ønsker seg i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan dere bestille den sykkelen og gi han den fra dere. Den sykkelen foreldrene dine kan jo bare foreldrene dine ha stående hos dem sånn at han har sykkel hos dem også :D

Skrevet

XXL har fornøyd-garanti, så det vil sannsynligvis gå helt fint å bytte selv om den er montert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...